• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen worden steeds slechter opgevoed.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Een beetje mee eens


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    niet echt dat ze slechter worden opgevoed er word alleen minder aandacht aan besteed waardoor ze vaak verkeerde dingen gaan doen..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    deels mee eens maar ook niet mee eens.


    -

    Ik denk niet dat het ligt aan de opvoeding, maar meer aan hun omgeving. Bijv. op de tv zenden ze sexueel getinte videoclips uit, er wordt gescholden.. kinderen nemen dat over en op school vertellen ze het weer aan de andere kinderen. Ze komen gewoon met allemaal dingen in aanraking.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Indeed, kijk maar naar mij. Nee grapje, maar ik ben het er wel mee eens, als ik over straat loop en ineens achterna word geroepen door een 10 jarige die ook nog eens fluit, dan denk ik ook van hoor jij niet naar pokemon te kijken? Waar haalt zo iemand dat vandaan, maar oke misschien komt het niet door de opvoeding.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mee eens. Ze worden steeds brutaler en doen allemaal dingen die niet voor hun leeftijd zijn, of die niet mogen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet mee eens.

    Kweenie.

    Je hebt criminele hangjeugd en de niet criminele hangjeugd. De niet criminele hangjeugd is meestal wel goed opgevoed door ouders. Daar hoor ik dus ook bij :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    nee, dat hangt gewoon af van de ouders


    One Day you'll remember me...

    Sommigen wel, sommigen niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mee eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind soms. Het is te zien welke ouders je hebt. Maar het is ook zo dat we natuurlijk anders worden opgevoed dan tig jaar geleden, en misschien vinden oudere mensen daarom dat we slechter opgevoed worden, wat dus eigenlijk totaal geen waar is. Maar dat is mijn mening erover!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet het niet, het hangt van de ouders af. Want die nemen de gewoontes van hun ouders over en die dingen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja ben ik het echt mee eens .. !
    Vroeger toen ouders iets tegen hun kinderen zeiden deden de kinderen hun hoofd omlaag nou schelden ze en roepen ze terug !
    en een vriendin van mij 15 jaar die zit steeds maar te zeggen : kenkerleip en teringkind en zulke dingen !'en meiden die vriendinnen zijn van elkaar zeggen bv schooier en slet enso ( bedoelen ze iets goeds mee )


    .

    Het dochtertje (2 jaar) van een collega van mijn moeder scheld haar buurman uit voor homo, het zusje (9 jaar) van de beste vriend van mijn crush heeft alles al gedaan op seksueel gebied, behalve écht de liefde bedrijven.
    Dus ik ben het er mee eens.

    Maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben 12 jaar, over 8 dagen 13, en sinds mijn 8e kon ik al een beetje zelfstandig leven. Mijn moeder moet namelijk elke dag werken en is er alleen met het avondeten, en mijn vader zit de hele dag achter de computer. Zo heb ik mijzelf opgevoed. Ik gedraag me naar andermans mening als iemand van 14/15, dat betekend dat ik voor mijn leeftijd al best volwassen ben.

    En ik heb het nu alleen over mijzelf inderdaad. Maar er zijn velen anderen die dit ook hebben.


    a figment of your imagination