• Wel, nu loop ik echt een beetje geirriteerd. Vroeger hete ik en mijn vriendin TomfuckkrR en BillfuckkrR. Ik heb reeds wel mijn naam veranderd. Maar nu kom ik verschillende namen tegen die precies op deze lijken. Ik bedoel als je een nicknaam kiest wees dan ORIGINEEL en doe geen mensen na. -_-


    It even took me by surprise

    Ok, niet dat ik boos ben ofzo. (: Maar ik wou het gewoon eens melden (:


    It even took me by surprise

    Wie lijkt er dan zo veel op jullie?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Precies of iedereen gaat zeggen 'Hoo jaa, we gaan lekker hun eens nadoen.'


    All was well.

    Btw; je topic omhoogschoppen mag niet


    All was well.

    Losahs schreef:
    Precies of iedereen gaat zeggen 'Hoo jaa, we gaan lekker hun eens nadoen.'

    Idd. die mensen weten vaak niet eens dat er zo'n usernaam is, waar die van hun op lijkt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joliendiing (l)
    uhu, kijk maar bij sommige kinderen ze durven hun naam niet te veranderen want hij kan onmiddellijk ingepikt worden.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Losahs schreef:
    Btw; je topic omhoogschoppen mag niet
    Wel jaa sorry dan. -_-


    It even took me by surprise

    Devotion schreef:
    (...)
    Idd. die mensen weten vaak niet eens dat er zo'n usernaam is, waar die van hun op lijkt.

    Ik zoek het altijd eerst op en daarna verander ik het, en ander vraag ik het eerst aan die persoon (':
    OMG ik voel mij nu zo'n megaliefkindje (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Kan iemand dan dit topic sluiten, voor nog meer mensen zoveel commentaar gaan hebben?


    It even took me by surprise

    Insomnia schreef:
    (...)
    Ik zoek het altijd eerst op en daarna verander ik het, en ander vraag ik het eerst aan die persoon (':
    OMG ik voel mij nu zo'n megaliefkindje (':


    Ben je ook :9~


    All was well.

    Insomnia schreef:
    (...)
    Ik zoek het altijd eerst op en daarna verander ik het, en ander vraag ik het eerst aan die persoon (':
    OMG ik voel mij nu zo'n megaliefkindje (':
    Anneli is altijd lief. (l)


    It even took me by surprise

    Insomnia schreef:
    Joliendiing (l)
    uhu, kijk maar bij sommige kinderen ze durven hun naam niet te veranderen want hij kan onmiddellijk ingepikt worden.

    Ja, jammer dan, vraag een patent aan dan :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heartbreak schreef:
    Kan iemand dan dit topic sluiten, voor nog meer mensen zoveel commentaar gaan hebben?

    Je hoeft het niet te sluiten hoor, ze bedoelen het allemaal goed,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hmm, meestal verander in mijn usernaam gewoon zonder er op te letten of aan te denken dat iemand anders die ook zou kunnen hebben ongeveer. -denkt terug aan een tijdje geleden- Maar, daar kan je niets aan doen en het is ook niet van niet origineel wezen, als je origineel wilt zijn, dan neem je gewoon je eigen naam. Dan zal je vast wel origineel zijn en kan niemand zeggen 'hé je hebt mijn usernaam gepikt' want het is jou naam.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb ook eens zo'n topic geopend, toen was iedereen ook aan het zeiken op mij ><, terwijl sommigen stiekem hetzelfde irritant vinden.


    -