• In de bravo staat er dat de manager van tokio hotel (David Jost) bekend heeft gemaakt dat tokio hotel geen nieuw album zal klaar krijgen voor het einde van 2008.. (dus, niet voor oktober, zoals we allemaal hadden gehoopt)

    Bill is heel intensief aan het schrijven aan nieuwe songs om het zo snel mogelijk af te krijgen, maar de releasedatum zal ergens in het begin van 2009 liggen..

    [geciteerd uit de Bravo/]

    laten we hopen dat het album nu niet zo vol liedjes staat die snel snel zijn gemaakt, en dus op weinig trekken omdat ze niet genoeg tijd hadden..:X

    Ach, wij, als fans, hebben maar gewoon te wachten x'] Om een goed album te maken heb je de tijd nodig en laten we ze die tijd asjeblieft geven! Sommige nummers op het vorige album waren idd even snel snel geschreven -.-"


    Bored.

    dat vind ik kut,want ik wil nieuwe liedjes horen.Niet dom bedoelt maar al die liedjes beginnen een beetje saai te worden als je snapt wat ik bedoel xD


    Lalalalalalalala.

    jaa en geen engelse !!!!!!!!
    ik wil een duitse cd
    :D:D:D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    JA DUITSE LIEDJES ZIJN VEEL BETER:D


    Lalalalalalalala.

    Gewoon wachten, dan is hij super! Denk ik!
    En de duitse zijn idd beter!!!

    Er Stond Idd In Dat Ze Allemaal In Het Duits Zijn Geschreven
    Maja Wat Wil Je Als Tokio Hotel Ok Altyd Naar Amerika Wilt Gaan!!
    Pfff!!!Kvinnet Nimee Fijn


    A Shipwreck In The Sand

    ja dat zal mij een worst wezen. dan verkopen ze daar maar engels en hier duits !!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    MAAR IK VIND HET ONEERLIJK!:O IN AMERIKA IS ZELFS DE SCREAM CD ANDERS DAN HIER IN EUROPA:O WANT OP DIE SCREAM CD IN EUROPA STAAN 12 LIEDJES EN DIE VAN AMERIKA 14 OFZO EN DAAR STAAT OOK 1000 OCEANS EN RAISE YOUR HANDS OP!:O IK WIL DAT ZE EUROPA HETZELFDE BEHANDELEN ALS AMERIKA! WANT AMERIKA IS SOWIESO AL OVER HET PAARD HEEN GETILD,ECHT ALLEMAAL GIERIG GIERIG GIERIG!IK HAAT AMERIKANEN xD


    Lalalalalalalala.

    Als ik een Duitse cd van ze wil hebben ga ik gewoon even naar Duitsland x']


    Bored.

    Als ik een Duitse cd van ze wil hebben ga ik gewoon even naar Duitsland x']


    Die verkopen ze in heel Europa hoor¬¬


    Lalalalalalalala.

    HAAT AAN AMERIKANEN:@


    Lalalalalalalala.

    ik wil net zeggen x33.
    of het nu in nederland,belgie of duitsland is ze verkopen over die cd's alleen in duitsland hebben ze 1 cd meer maar staan ook maar 5 nummers op dusja.

    ja over 1000 oceans en raise your hande zijn toch de mindere nummers komop wo sind eure Hände en 1000 meere zijn beter

    WIR LIEBEE DEUTSCH FÜR IMMER :D:D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ach, wij, als fans, hebben maar gewoon te wachten x'] Om een goed album te maken heb je de tijd nodig en laten we ze die tijd asjeblieft geven! Sommige nummers op het vorige album waren idd even snel snel geschreven -.-"



    ik ben 't helemaal met je eens

    HAAT AAN AMERIKANEN:@


    haha ^^
    en nog meer haat aan die jonas brothers! o_x
    die halen eerst tokio hotel van plaats 1, staan dan ook nog eens op alle covers van de boekjes

    enn, alle tokio hotel fans stappen over naar JB, terwijl hun stijlen zowat het omgekeerde zijn! o_O

    en de autosnelweg is niks in vergelijking met hun wenkbrauwen (A)

    Kom op, Duitse band duise liedjes :9~