• Ik ben echt hopeloos verliefd op een jongen S. en heb hem 2 jaar geleden op een vakantie park ontmoet hij heeft 1 jonger zusje en die is net zo oud als mij en is dus ook mijn vriendin toen met die vakantie was hij verliefd op mij en ik op hem alleen dat wisten we nie van elkaar xD nu heb ik hem op hyves sinds 3 maanden en ben ik weer hopeloos verliefd op hem! Maar ik weet niet of hij op mij is hij doet wel altijd heel aardig tegen me en zo. Tips? En hij woont in Friesland en ik in N-H en ik droom de laatste tijd elke keer over hem!
    xxx

    Als je het egt wil weten, dan moet je gewoon op hem afstappen!
    Maar het hoeft niet, je kunt ook in stilte verliefd zijn op iemand, dat is soms ook wel fijn.
    Dat hij aardig doet kan ook zijn dat hij een goede vriend wil zijn,of misschien op een meisje verliefd ofzo want je kunt vaak aan een jongen merken wanneer een jongen verliefd is, Hij gaat dan meisjesachtiger doen, hij krijgt dan meer oestogeen (=vrouwenhormoon) in zich en gaat dan dus vrouwelijk doen, niet dat hij make-up ofzo gaat dragen, maar dan wordt ie romantischer.
    als hij je bijvoorbeeld complimentjes geeft enzo dan heb je dikke kans dat hij verliefd op je kan zijn, niets is zeker,

    Maar als je het egt wil weten, gewoon vragen!

    Groetjes Marieke(flower)


    My fairytail stinks, does yours?

    Als je het egt wil weten, dan moet je gewoon op hem afstappen!
    Maar het hoeft niet, je kunt ook in stilte verliefd zijn op iemand, dat is soms ook wel fijn.
    Dat hij aardig doet kan ook zijn dat hij een goede vriend wil zijn,of misschien op een meisje verliefd ofzo want je kunt vaak aan een jongen merken wanneer een jongen verliefd is, Hij gaat dan meisjesachtiger doen, hij krijgt dan meer oestogeen (=vrouwenhormoon) in zich en gaat dan dus vrouwelijk doen, niet dat hij make-up ofzo gaat dragen, maar dan wordt ie romantischer.
    als hij je bijvoorbeeld complimentjes geeft enzo dan heb je dikke kans dat hij verliefd op je kan zijn, niets is zeker,

    Maar als je het egt wil weten, gewoon vragen!

    Groetjes Marieke(flower)

    Hij gaf me een tien voor een mooi anime plaatje(vind hij mooi) en toen zei ik dankje voor die tien en toen stuurde hij terug: De tien geef ik altijd bij jou he;)

    en langsgaan kan niet want hij woont in friesland

    Waarschijnlijk moet je het gewoon vragen aan hem!
    En je moet niet bang zijn dat ie je afwijst, je bent vast een leuke meid! en als ie dat toog wel doet dan ben jíj hem gewoon niet waard..

    wil je me laten weten hoe het is gelopen?(A)

    Danke(flower)


    My fairytail stinks, does yours?

    Waarschijnlijk moet je het gewoon vragen aan hem!
    En je moet niet bang zijn dat ie je afwijst, je bent vast een leuke meid! en als ie dat toog wel doet dan ben jíj hem gewoon niet waard..

    wil je me laten weten hoe het is gelopen?(A)

    Danke(flower)

    Tuurlijk!

    Waarschijnlijk moet je het gewoon vragen aan hem!
    En je moet niet bang zijn dat ie je afwijst, je bent vast een leuke meid! en als ie dat toog wel doet dan ben jíj hem gewoon niet waard..

    wil je me laten weten hoe het is gelopen?(A)

    Danke(flower)

    heb je nog tips?

    Waarvoor?:P


    My fairytail stinks, does yours?

    weet ik veel gewoon voor het vragen:P ik ben altijd zo nerveus!

    Over dit onderwerp moet ik tog wel heel even bedenken..
    Maar ik dnek stel dat hij je ook leuk vind, en je zegt dat hij veel verder weg woont, dan is dat niet handig, een long-distance-relationship is niet altijd even handig, dus misshcien moet je maar gewoon een jongen zoeken bij jou in de buurt en goede vrienden met die jongen blijven..^-^


    My fairytail stinks, does yours?

    Over dit onderwerp moet ik tog wel heel even bedenken..
    Maar ik dnek stel dat hij je ook leuk vind, en je zegt dat hij veel verder weg woont, dan is dat niet handig, een long-distance-relationship is niet altijd even handig, dus misshcien moet je maar gewoon een jongen zoeken bij jou in de buurt en goede vrienden met die jongen blijven..^-^

    dat kan ik nie ik droom elke nacht over hem!

    (...)
    dat kan ik nie ik droom elke nacht over hem!

    Misschien is het beter als je het een paar weken aankijkt. Dan weet je tenminste zeker dat het geen bevlieging is. Als je dan nog op het verliefd bent en nog steeds over hem droomt moet je idd gewoon op hem afstappen.
    Een long-distance relatie is wel mogelijk, alleen moeten jullie er dan beiden voor blijven vechten. En dat is een stuk moeilijker.
    Kisz <33


    Bored.

    Dan moet je het gewoon vragen!

    eerst maak je jezelf helemaal rustig en maak je een briefje [bij hyves], niet te overdreven!
    zoals:

    -gedichten
    -tekeningetjes of plaatjes met hartjes


    Maar gewoon,

    Lieve S[..]

    ik vind je [nog steeds] leuk
    Voel je hetzelfde voor mij?


    Maar nu moet ik even gaan, virus scan is uitgegaan en dan moet ik de computer op nieuw opstarten..-.-'

    x Moi


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    Misschien is het beter als je het een paar weken aankijkt. Dan weet je tenminste zeker dat het geen bevlieging is. Als je dan nog op het verliefd bent en nog steeds over hem droomt moet je idd gewoon op hem afstappen.
    Een long-distance relatie is wel mogelijk, alleen moeten jullie er dan beiden voor blijven vechten. En dat is een stuk moeilijker.
    Kisz <33

    weet ik dat lijkt me ook niet handig zo'n relatie maar we spreken elkaar wel vaak!

    Dan moet je het gewoon vragen!

    eerst maak je jezelf helemaal rustig en maak je een briefje [bij hyves], niet te overdreven!
    zoals:
    -gedichten
    -tekeningetjes of plaatjes met hartjes


    Maar gewoon,

    Lieve S[..]

    ik vind je [nog steeds] leuk
    Voel je hetzelfde voor mij?


    Maar nu moet ik even gaan, virus scan is uitgegaan en dan moet ik de computer op nieuw opstarten..-.-'

    x Moi

    thanx voor de tips ik denk dat ik hem sms met wat jij zei!

    (...)
    weet ik dat lijkt me ook niet handig zo'n relatie maar we spreken elkaar wel vaak!

    Een relatie kun je niet in stand houden als je elkaar alleen maar via msn spreekt. Je moet elkaar soms ook opzoeken. Geloof me, anders redden jullie het niet. Ik probeer je neits uit je gedachten te praten, maar denk er wel eerst goed over na.
    Ik heb ook een tijdje een long-distance gehad met iemand die naar Oost-Duitsland is verhuisd. Dat was helemaal onmogelijk >.<


    Bored.