• Echt om van te huilen zo mooi


    Bij dit nummer heb ik heel veel traanen laten vallen echt waar.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat is inderdaad een prachtig lied! Zo zielig =(
    Btw: Kvint de versie van Frankie J. wel beter, dat stemmetje gaat me snel irriteren :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik krijg al tranen bij de titel, ik luister hem maar niet.


    You move me ......... Kurt

    Ik vind hem wel mooi.. denk ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    die ken ik... zoo zielig!

    toen ik hem voor het eerst luisterde [maandje geleden ofzo ik kreeg hem gestuurd van een vriendin]
    ik moest echt m'n best doen m'n tranen in te houden en nog stroomde ze over m'n wangen,


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    oh nee die titel alleen al :S ik ga niet kijken , ben vandaag te vrolijk voor triestige vid's te kijken ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sorry dat ik het zeg, maar het doet me niks. Niet mijn smaak qua muziek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb dat dus niet. Maar dat komt waarschijnlijk door de niet zulke mooie gevoelens die ik jegens mijn vader koester.

    de tekst is idd echt zielig (huil) (ben al zoon papa's kind) alleen ik vind de stem best irri, sorry :X

    weetje welk lied ook vet zielig is http://www.youtube.com/watch?v=OTDToM4uPAk&feature=related


    She said: I gotta find out for myself

    Zusie ik weet hoe je je eigen nu voelt
    zo voel ik me eigen ook
    je weet dat ik er ben voor je
    en ik dnek hier ook iedereen

    Voor de mensjes als het wil weten stuur maar een privebericht dan weet je het.
    niet dat het boeiend voor jullie is maar oke.


    Look I'm Hot ^^ No Ist a Joke

    Zoals Carnage..


    Live for something or die for nothing

    Tranquillity schreef:
    Dat is inderdaad een prachtig lied! Zo zielig =(
    Btw: Kvint de versie van Frankie J. wel beter, dat stemmetje gaat me snel irriteren :')


    Let's do this poo

    Uhm, het raakt me niet zo?

    sorry ik vind dit lied echt zever. Ik moest er niet om huilen ik werd er gwn boos van.


    Your Butt is Mine!

    Het raakt me niet zo erg.. Heb eigenlijk geen 1 liedje die me elk moment diep raakt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42