• Tom, ready to fuck me?

    Of Mike Muller geilt op Tom, of hij geilt op twincest... Of op allebei :Y)


    Scream for mercy!

    Ik snap niet dat mensen mike leuk vinden >< hij heeft geen eigen style. Hij is gewoon een fake-Bill/Nu-Tom. Dus hij doet gewoon precies een andere style na O__o'

    hij heeft vrouwebenen !


    everybody needs a song.

    Krokiedildo schreef:
    Mensjes, dat is mijn vraag niet :Y)

    Ik wilde graag weten wat jullie denken. Zou hij op TC geilen, of toch stiekem op Tom? n_n

    allebij


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Hoe komt die foto van mij op internet?! :') Nee, kinda cool..


    You move me ......... Kurt

    Ik heb in een interview van Mike gelezen dat ie van TC's houdt.
    Hier dat interview met plaatjes voor mensen die in het Russisch kunnen lezen ^^

    Chii schreef:
    Ik snap niet dat mensen mike leuk vinden >< hij heeft geen eigen style. Hij is gewoon een fake-Bill/Nu-Tom. Dus hij doet gewoon precies een andere style na O__o'

    Ik ben het met je eens.
    Maar tegenwoordig is het moeilijk om een eigen stijl te vinden. EN veel mensen hebben dezelfde stijl. Dus ik bedoe mensen zoals Goths, Emo's, Scenequeens, Gangsters (of hoe je dat ook schrijft), Zara meisjes...

    Opium schreef:
    Ik heb in een interview van Mike gelezen dat ie van TC's houdt.
    Hier dat interview met plaatjes voor mensen die in het Russisch kunnen lezen ^^


    Oh dankjewel! :'D

    Maar ik heb het allemaal ff in een vertaalmachine geproprt, en ik las niks over TC :o


    Scream for mercy!

    Die ziet er als een meisje uit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik denk dat hij Tom leuk vindt:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Blewgh.


    blame the bully.

    Ik vind het een rare gast.
    En hij is definitely níet mooier dan Bill. Want 'hij' heeft geen eigen stijl, en dat gezicht heeft hij helemaal laten ombouwen. Dus ik weet het niet, maar dat kun je niet iemand met een eigen uiterlijk noemen. Ik vind hem zo fake als de pest.


    -