• Nou, ik ken zo´n jongen, en ik weet 100% zeker dat hij de waarheid vertelt. Hij is een kei goeie vriend van mij. Maar ik was helaas vandaag niet op msn. Toen heeft ie tegen een vriendin gezegd dat hij het leven niet meer aan kon. En ook tegen meerdere mensen, en dat ik een goede vriendin van hem was, en dat hij me nooit zal vergeten. Kortom, hij wou dus zelfmoord plegen. Toen ik dat hoorde ben ik meteen gaan bellen, maar hij nam niet op? Mijn vriendin weet wel in welke straat hij woont, maar niet welk nummer, de politie was bij het verkeerde huis. En nu doen ze niets meer. Maar ik weet nu dus echt niet hoe het met met gaat, en of hij er nog wel is, en dat vind ik best wel erg. Ik kan hem ook niet tegenhouden, want hij woont best ver van mij vandaan!
    Ik wou het gewoon eventjes zeggen, omdat ik me er gewoon heel rot door voel.

    Want als hij zelfmoord pleegt, dan is het al de 2e vriend van mij die het doet (huil)(huil)


    I can't see the future with tears in my eyes

    Hij is een hele goede vriend en je weet niet waar hij woont?! Waarom snap ik dat gedeelte niet?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb hem op vakantie leren kennen, en heb eigenlijk nooit z'n adres zeg maar gevraag :O


    I can't see the future with tears in my eyes

    O GOSH ;'[ Nouw ik hoop echt maar dat die het niet heeft gedaan =[ Sterkte<3


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    OKEEEEEEE. op die manier. ik snap het al. soort van.
    als k jou was zou ik er proberen achter te komen...
    want tja.. het kan fout aflopen.. en dat is gewoon de harde realiteit


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik weet het, maar als hij niet opneemt enzo, dan weet ik het allemaal niet meer. :'(, niemand heeft hem meer gesproken. Maar ik hoop dat ik morgen meer weet!


    I can't see the future with tears in my eyes

    ik hoop niet voor je dat hij het heeft gedaan <3

    een goede vriend van mij heeft ook pas geleden zelfmoord gepleegd .. ik weet hoe het is
    <3


    B; Loving you is like suicide.

    ik hoop dat die het niet heeft gedaan ): maar als die het heeft gedaan,sterkte<3


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    is er een plek waar hij graag kwam?
    miss is hij daar


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sterkte als je zijn achternaam opzoekt in het telefoon boek met woonplaats erbij of op internet moet je zijn adres te weten kunnen komen!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    khoop voor jou dat hij het niet heeft gedaan :/
    een vriendin van mij heeft vorige maand ook zelfmoord gepleegt


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ga als een motherfucker zoeken naar dat adres dan?


    blame the bully.

    En al iets gehoord? Ik bedoel als je wilt kun je het adres zo opzoeken.. Kleine moeite.


    Wie du mir, so ich dir.

    Willom schreef:
    Ga als een motherfucker zoeken naar dat adres dan?

    Idd =/


    Mew <3

    Zoek het adres op. van mij part bel je aan bij elk huis in die straat tot je hem hebt. Of laat iemand anders het doen die bij hem in de beurt woont.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Weet je al meer? O_O
    Sterkte ! <3


    I'd rather go naked than wear fur.