• Ik was vandaag dus gevallen op school door me beste vriend, we vielen samen op de grond. En ik heb allemaal kraasjes op mij hand & benen.
    Maar toen gingen we musical oefenen, dus ging ik even naar de klas. en die beste vriend van mij was ook in de klas, dus hij gaf me een kusje op me hand. En toen deed het geen pijn meer. maar volgens Esmee[Esmaye] vind hij me leuk

    naja ik moest dat even zeggen

    xx

    Aahw, hoe lieeef. ^^


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hij vind je leuk :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    pijnlijk van die val, maar wel leuk van dat kusje x'D
    en voel jij ook iets voor hem?


    You're a star in heaven.

    Evidence schreef:
    pijnlijk van die val, maar wel leuk van dat kusje x'D
    en voel jij ook iets voor hem?


    Jaa die val was echt pijnlijk x'D

    Nee ik voel niks voor hem..

    damn sweet :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik had ook zo iets gisteren. Ik was uit de botsautootjes geflikkerd:X -Het is hier kermis.:Y)- En toen kwam mijn BF zomaar uit het niks, -ik wist niet dat hij zou komen.- en gaf me een kusje op mijn wang terwijl ik op mijn knie was gevallen.. &nee ik ben niet verliefd op hem, maar hij is gewoon heel erg lief &we zijn best closse enzo.
    Maar dat bij jou is ook lief!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BrokenQueen schreef:
    ik had ook zo iets gisteren. Ik was uit de botsautootjes geflikkerd:X -Het is hier kermis.:Y)- En toen kwam mijn BF zomaar uit het niks, -ik wist niet dat hij zou komen.- en gaf me een kusje op mijn wang terwijl ik op mijn knie was gevallen.. &nee ik ben niet verliefd op hem, maar hij is gewoon heel erg lief &we zijn best closse enzo.
    Maar dat bij jou is ook lief!^^

    xX

    oeh kermis[zou mijn familie er bij zitten?]
    Schattig van jullie alle twee

    IK WIL OOK KUSJES WANNEER IK AUW HEB . =3 dan krijg ik veel kusjes


    We can only learn to love by loving.

    schattig


    Love is the movement <3

    Jammer dat ik daar niet bij was. 8-)
    Ik weet niet of Kelvin jou leuk vindt.. Hij is gewoon een goede vriend van ons beiden. :'D


    -

    BrokenQueen schreef:
    ik had ook zo iets gisteren. Ik was uit de botsautootjes geflikkerd:X -Het is hier kermis.:Y)- En toen kwam mijn BF zomaar uit het niks, -ik wist niet dat hij zou komen.- en gaf me een kusje op mijn wang terwijl ik op mijn knie was gevallen.. &nee ik ben niet verliefd op hem, maar hij is gewoon heel erg lief &we zijn best closse enzo.
    Maar dat bij jou is ook lief!^^

    xX


    Aah wat lieff..

    Wat schattig ^^. Ik denk idd dat een jongen niet zomaar kusjes gaat geven als hij daar niks mee voelt. Daar zijn de meeste jongens.. te jongens-achtig voor :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Alysse schreef:
    Hij vind je leuk. (flower)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oh das echt vet lief. Bij jou betekent het misschien wél wat meer, maar moest het bij ons op school gebeuren zouden al de jongens je al beginnen af te lekken ofzo. Hormonen gedrochten. :Y)


    Tanya is de beste.

    schattig, _O_