• Geen.
    Iedere band heeft iets, ookal hoor ik ze misschien niet graag. ^^


    Let the Night embrace you

    Evidence schreef:
    weet je dat dit een topic is waar je heel snel ruzie mee kan stoken? ik irriteer mij nu al mateloos aan mensen :x
    ik hou het in het oog hoor, als het té wordt, komt er een slotje op (;

    TeddyJoy schreef:
    (...)
    Cuz u like JB? Ochja, er is ook al 'n paar keer CB gezegt, maar daar trek ik me niks van aan heur_O_


    daar gaat het niet om, ze mogen hen haten maar dan toch met een gegronde reden net zoals bij anders bands ik zie hier zoveel redenen die nergens op slaan ><

    edit: ik klink nogal bitchy sorry :x


    You're a star in heaven.

    Kate Ryan, Natalia, Madonna, Lady Gaga (behalve 2/3 liedjes)


    The soul needs autumn.

    Seel schreef:
    (...)Milow Ö belgische Trots xD !

    Wij, Belgen hebben duidelijk geen muzieksmaak. Hier heb je het bewijs.

    :X


    Some people make the world special just by being in it

    uuuuh de toppers en kus....duhhh


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    De Jonas Brothers


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    jonas brothers,cinema bizarre,natalia


    I need you like a heart needs a beat

    RwaydaROCK schreef:
    The Killers! Kom op zeg! Zit je voor de tv lekker muziek te luisteren. Zie je bij de titel: The Killers staan. Dan denk je: Lekker rock nummer. Nee wat staat er: EEN STELLETJE SUKKELS MET SKINNY JEANS EN EEN VERENPAK AAN EEN STOM ZEIKNUMMER TE ZINGEN! NOEM JE BAND DAN NIET: The Killers!!
    En wat ik nog meer niet leuk vind is: Coldplay, gewoon zeikliedjes. Cinema Bizarre, gewoon geen leuke muziek. Oh en er vast meer heur x'D
    Je kan het ook normaal zeggen. Ik denk zo hetzelfde over Tokio Hotel (Behalve de naam) maar ik zeg het fatsoendelijk dat ik het geen leuke band vind.. Human is trouwens wel een leuk liedje van The Killer :Y) Are we human, or are we dancer.. =] En Coldplay is ook goed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Alysse schreef:
    (...)
    Wij, Belgen hebben duidelijk geen muzieksmaak. Hier heb je het bewijs.

    :X

    ik ben ook niet zo'n fan van al zijn liedjes ;D maar ... vind je het dan niet Vet dat Ayo Technology een grote hit is in Europa =D ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Whaha ja ik ben ook geen fan van the killersxD


    Bite me! No wait, I´ll bite you!

    Kvind alle bands wel redelijk.
    Het is niet dat ik een hekel heb aan de ene of andre band! Ze mogen er allemaal zijn x'D


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Mannequin schreef:
    (...)Over namen kunnen we nog wel verder zeuren. Like, veel mensen vinden de naam Tokio Hotel vaag ofzo Y'don't know

    Daar heb je een punt x'D maar ik vind de muziek ook gewoon niet leuk


    bla bla bla

    Mannequin schreef:
    JB, ookal kan ik dat geen band noemen. Het is meer een mislukte boygroup die in de jaren 90 hoort. Ik vind het ook een schande dat ze punk/rock worden genoemd =.=


    meen je dat echt 0.0 worden ze punkrock genoemd 0.0 SOMHFG schande >.<

    Ik houd niet van tokio hotel


    You can never wear to much black

    Carnage schreef:
    (...) Je kan het ook normaal zeggen. Ik denk zo hetzelfde over Tokio Hotel (Behalve de naam) maar ik zeg het fatsoendelijk dat ik het geen leuke band vind.. Human is trouwens wel een leuk liedje van The Killer :Y) Are we human, or are we dancer.. =] En Coldplay is ook goed.

    Sorry voor mijn gedrag maar ik ben weer in mijn agressieve bui vandaag. Ik vind die band gewoon echt niet cool


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    (...)
    Sorry voor mijn gedrag maar ik ben weer in mijn agressieve bui vandaag. Ik vind die band gewoon echt niet cool
    Naja, iedereen eigen smaak. Toch.


    I live for the applause, you will die for it.