• Geen.
    Iedere band heeft iets, ookal hoor ik ze misschien niet graag. ^^


    Let the Night embrace you

    Seel schreef:
    (...)
    ik ben ook niet zo'n fan van al zijn liedjes ;D maar ... vind je het dan niet Vet dat Ayo Technology een grote hit is in Europa =D ?

    Nee?!?
    ik kan ook een hit maken als ik een liedje cover?
    Solly, heb een vette hekel aan hem. :X


    Some people make the world special just by being in it

    Het is nog een wonder dat er geen ruzie is in dit topic =]

    Slipknot. Gádverdamme wat ga ik over me nek van die maskers en die muziek. ><


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    An Cafe.

    Wat een stel wannebe rockers seg --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Je zou angerfist een band kunnen noemen aangezien ze met meerdere zijn.. Maar ook weer niet omdat ze geen muziek maken :'D
    Cinema Bizarre. Sommige liedjes vind ik nog wel kunnen, maar ik vind dat die Strify écht een zeikstem hebben, om het dan nog niet te hebben over die HUGE ego's. O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mannequin schreef:
    JB, ookal kan ik dat geen band noemen. Het is meer een mislukte boygroup die in de jaren 90 hoort. Ik vind het ook een schande dat ze punk/rock worden genoemd =.=

    Haha, Punk :'D
    Haha, Rock. :'D
    Genre vuilnisbak dus.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    alles wat met pop, hiphop of r&b temaken heeft...

    Ik vind dat er heel veel slechte bands zijn en ik zou zo snel niet echt de allerslechtste kunnen aanwijzen.
    Ik vind heel veel poprock bandjes gewoon kut. Ik vind serieus alles in de R&B richting zwaar stom.
    Ik hou ook niet van de meeste metal :Y)
    Dan krijg je een flinke lijst bandjes = ))) :']


    Mew <3

    Motorhead ofzo XD en allemaal van die vage satanistische bandjes. gewoon pure scxhijt.


    "Let them eat cake!"

    J-Rock en J-Pop. Ik haat het niet echt, maar om nu te zeggen dat ik er vrolijk van wordt...


    I am an idiot, I move.

    The Killerz oÒ
    Serieus, wat een t*ring muziek zeg =='


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik hou niet echt van die J-rock, maar er zijn slechtere dingen zoals TH en JB. Nouja, dat is mijn mening.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    tokio hotel.
    jonas brothers.

    Snow Patrol vind ik ook vreselijk.


    -

    *De topicmaakster heeft haar bericht verwijderd*


    -