• Wie rookt hier?
    Gewoon benieuwd naar.
    Ik niet.

    _O_

    Ik wel maar niet zo veel


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    LizesDrol schreef:
    (...)Ik heb hetzelfde, mijn vader rookt dus mijn longen zijn door dat kútgedoe hélémaal niet meer schoon. Ik kan er niet tegen, ik háát het, de geur, alles. Het is gewoonweg víés. Omdat ik er toch min of meer mee ben opgegroeid besef ik dat het een hél is dus rook ik niet en ga er ook nóóít mee beginnen, nooit!

    ik ben er ook mee op gegroeid maar een hel is het niet, wat is er zó erg aan dan :8 en ik zou ook nooit gaan roken, look at me, ik heb ook gerookt 8D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik ben er ook mee op gegroeid maar een hel is het niet, wat is er zó erg aan dan :8 en ik zou ook nooit gaan roken, look at me, ik heb ook gerookt 8D
    Toch wel, mijn vader rookt sigaren als sigaretten, dat is dus nog erger. Ik kan er niet tegen en voor mij is het wel een hel. Maar het kan inderdaad dat ik wél ga roken maar ik ben het gewoon niet van plan 8D


    Only losers can act the way you do

    Hmm, 1 pakje Maar, Daarna Ben ik Gelijk Gestopt =l


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Vrienden deden/doen het wel, maar ik begin er nog niet aan. Later pas.

    - Nee dus.


    -

    Nee, ik vind het vies en je longen gaan eraan kapot. ><


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee. Snap het nut er niet van, afkicken is vreselijk volgens mij, tis duur, niet lekker, al die dingen.. eerdere dood

    Geen zin in :)

    Ik niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet n_n'
    en dat wil ik zou houden ook (:


    I'll need a little more luck than a little bit.

    das vies ><. en ik doe het niet. ik wil gezond maar toch lui blijven. :Y)


    we've only said goodbye with words

    ik niet

    nee,ik ben ook niet van plan om er aan te beginnen!


    I love you,but you don't love me!

    Ik niet.


    Think before you act.

    I don't. Ik heb mijn opa er kapot aan zien gaan. Hij is door het roken 30 jaar lang ziek geweest en is uiteindelijk met links een kwart long en rechts een halve long gestorven.


    Bored.

    Nee, ik niet.