• Wie rookt hier?
    Gewoon benieuwd naar.
    Ik niet.

    _O_

    nee en ben het ook niet van plan...ik heb gesworen om nooit te roken of drugs te gebruiken^^
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik rookte, maar ben een tijdje geleden gestopt.


    I am an idiot, I move.

    Mannequin schreef:
    (...)Ik wilde ff iets gemeens zeggen, maar laat ik dat maar niet doen.
    Mijn vader rookt en weetje, daar hebben ik en mijn pa veel ruzie over gehad dus ik weet wel hoe het is als iemand verslaafd is aan roken


    Zeg het dan? En verslaafd zijn aan roken is niet zoals aan drugs hoor >< Allebei mijn ouders zijn verslaafd maar ik maak er nooit ruzie met ze om. Laat je pa gewoon zijn gang gaan, wat boeit het? Zolang hij maar niet verslaafd raakt aan alcohol of drugs, want als je dat gebruikt, verander je wel! En bij roken veranderd er gewoon niets. Net alsof je verslaafd bent aan eten. Je krijgt er alleen een lekker gevoel van, meer niet. Als je pa zich er vreemd van gaat gedragen ofzo, moet je het toch is na laten kijken op wiet -.-


    Your make-up is terrible

    ik af en toe


    dream, dare, fly!

    Noooit (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    nooit


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    1 of 2 keer xD


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik rook!


    xX_tink_Xx

    Paar keer.
    En dat mensen zeggen dat je er niet aan moet beginnen omdat je meteen verslaafd raakt vind ik niet zo, want ik ben niet verslaafd ofzo :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik niet ik vind het goor.
    mijn moeder heeft wel gerookt en zij zei altijd dat mijn zus en ik het nooit mogen doen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nee, gatverdamme.
    Ik ga er ook nooit aan begonnen. Waar is het goed voor? Het maakt je alleen maar kapot.
    Weet eigenlijk niet eens waarom dat ding überhaupt is uitgevonden ><
    En nee, niet zeggen dat ik het later misschien wel doe. Daar doe ik niet aan, punt.
    Gatverdamme ><


    ok

    Het voordeel volgens de mensen die roken is dat je je er lekker door voeld. Maar door andere dingen voel je je toch ook lekker, ik voel me nou niet altijd super down ofz : D

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Deliverance schreef:
    Paar keer.
    En dat mensen zeggen dat je er niet aan moet beginnen omdat je meteen verslaafd raakt vind ik niet zo, want ik ben niet verslaafd ofzo :'D

    Is niet waar. Je kan niet verslaafd raken naar 1 of 2 keer roken. Zelfs niet als je er wiet op pleurt.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik rook niet heb het wel een tijd gedaan maar ik ben gestopt


    /