• De stelling van vandaag luidt:
    Vrijheid van meningsuiting is geen recht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    oneens
    iedereen moet een mening mogen hebben


    One Day you'll remember me...

    Het zou wel een recht moeten zijn, maar soms lijkt het er niet bepaald op.

    Echt wel


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    omg dit krijg ik al op school ><
    en die man de hele tijd zeggen 'ja dit is een hele moeilijke kwestie. blablabla' maar dat ik het ook wel.


    You're a star in heaven.

    In veel landen is het geen recht. Maar in Nederland wel. De een vindt het fijner dan de ander , misschien dat daarom andere landen het niet in verband met wat de een fijner vindt dan de ander. Tja , ieder zijn eigen mening x'D

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens. Als het op een fatsoenlijke, begripvolle en respectvolle manier gebeurd. Vind ik dat iedereen zijn/haar mening mag uiten. Want Nederland is immers een vrij land [zegt men =.=] en ik vind dat mensen in andere landen daar ook de mogelijkheid voor moeten krijgen. En niet alleen landen binnen de EU



    ik ga mee met KirstenSnaps


    omg. i love you.

    Ik ben het hier niet mee eens. Meningsuiting moet volgens mij namelijk via een regering gewaarborgd worden (mits beperkingen bv racistische uitspraken), anders lijkt het eerder op een dictatuur waar ze alles censureren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    niet met de stelling eens...als je vrijheid van meningsuiting gaat verbieden krijg je onderdrukking en zijn we geen democratie meer...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    oneens

    het is gewoon schandalig dat mensen in het gevang belandn omdat ze een andere mening hebben!!!:@


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik vind dat je je mening moet kunnen geven..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Marshmellow schreef:
    Ik ben het hier niet mee eens. Meningsuiting moet volgens mij namelijk via een regering gewaarborgd worden (mits beperkingen bv racistische uitspraken), anders lijkt het eerder op een dictatuur waar ze alles censureren.


    Tanya is de beste.

    Ja, je moet je mening mogen geven.


    Live for something or die for nothing

    oneens, iedereen moet een mening hebben. anders heb je ook weinig te zeggen :'x.


    We're all mad here.

    No, Freedom of Expression is not a RIGHT.
    It is the decision of a country to give Freedom of Expression to their people.. If the country don't do that and the People want Freedom of Expression it is their duty to revolt.

    Dat je alles mág zeggen wil niet zeggen dat je alles hóeft te zeggen.
    *kucht* Wilders


    I clicked my heels and wished for you.