• De stelling van vandaag luidt:
    Vrijheid van meningsuiting is geen recht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens. Als het op een fatsoenlijke, begripvolle en respectvolle manier gebeurd. Vind ik dat iedereen zijn/haar mening mag uiten. Want Nederland is immers een vrij land [zegt men =.=] en ik vind dat mensen in andere landen daar ook de mogelijkheid voor moeten krijgen. En niet alleen landen binnen de EU


    Wie du mir, so ich dir.

    In heel veel landen is het ook nog geen recht, in Nederland wel...
    Ik vind dat overal als recht moet zijn.


    Your make-up is terrible

    oneens. Iedereen in Nederland kan zijn of haar mening uiten. Dat dat in andere landen niet kan, oke. Maar hier moet het toch gewoon kunnen? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oneens, je moet gewoon niet te ver gaan. maar je moet wel je mening kunnen geven!


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Oneens, als je je mening op een normale, respectvolle manier uit vind ik dat het makkelijk kan.


    -

    Niet mee eens. Maar je moet het binnen de perken houden, zorg dat je er niemand mee beledigt.


    History is not hatred.

    Esmaye schreef:
    Oneens, als je je mening op een normale, respectvolle manier uit vind ik dat het makkelijk kan.


    -

    Eh jawel want het staat in de grondwet.
    In Nederland althans..


    No growth of the heart is ever a waste

    Dude das mijn stelling (nerd)

    ik ben het hier mee oneens, maar het moet wel op een respectvolle manier


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens. Als het op een fatsoenlijke, begripvolle en respectvolle manier gebeurd. Vind ik dat iedereen zijn/haar mening mag uiten. Want Nederland is immers een vrij land [zegt men =.=] en ik vind dat mensen in andere landen daar ook de mogelijkheid voor moeten krijgen. En niet alleen landen binnen de EU

    zolang je er niemand pijn mee doet of mee beledigt moet je je mening kunnen uiten.
    zolang je het maar met respect doet.

    bij mij op school hebben ze alleen novh niet door dat leerlinge ook dat recht hebben>,<


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    oneens, Iedereen mag zijn mening geven vind ik niemand hoeft het een te zijn met iemand anders, zou slecht zijn als iedereen van groen hield.


    Its Now or Never. <3

    Het zou wel een recht moeten zijn, maar soms lijkt het er niet bepaald op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens. Als het op een fatsoenlijke, begripvolle en respectvolle manier gebeurd. Vind ik dat iedereen zijn/haar mening mag uiten. Want Nederland is immers een vrij land [zegt men =.=] en ik vind dat mensen in andere landen daar ook de mogelijkheid voor moeten krijgen. En niet alleen landen binnen de EU


    Idem^^


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Screwed schreef:
    Het zou wel een recht moeten zijn, maar soms lijkt het er niet bepaald op.


    Inderdaad.


    " I'm not your boyfriend, baby. "