• aahh.. Ik word af en toe gek van mezelf maar toch vraag ik om raar.. Ik ben al voor de 3de keer van een concert van tokio hotel gegaan met mijn vriendin.. Ja ze is enigst kind en krijg alles.. Ze is dus ook een eentje gegaan toen ik op vakantie ging enzo.. en ze gaat nu naar pinkpop.. Ik schaam me er echt voor dat ik hier zo jarloers om ben.. Ze krijgt alles en heeft gewoon een hoop vrienden.. ik word er gek van.. Ik vind dit echt heel vervelend.. Mensen help plies om me van dit gedoe af te werken want ik word gewoon gek van mezelf !!


    ...

    tja, als iemand enig kind is, is het normaal dat die veel meer krijgt en ook alle aandacht natuurlijk. Maar, je moet niet jaloers zijn, want mss lijkt het alsof zij alles krijgt, maar er zullen ook wel dingen zijn waar haar ouders 'neen' tegen zeggen.

    Dat is meestal wel met enigskindjes. x]
    Hou je adem in en tel tot 10. En denk dan aan iets leuks ofzo. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    Dat is meestal wel met enigskindjes. x]
    Hou je adem in en tel tot 10. En denk dan aan iets leuks ofzo. x]


    Dan ben ik een uitzondering. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    SugarGuitar schreef:
    Dat is meestal wel met enigskindjes. x]
    Hou je adem in en tel tot 10. En denk dan aan iets leuks ofzo. x]


    Waar aan moet ik denken dan xd hahaa maar leuke tip


    ...

    NERDHEAD schreef:
    (...)

    Waar aan moet ik denken dan xd hahaa maar leuke tip

    Denk aan mij (A)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ga na dat er ook dingen zijn die zij niet heeft. Jij hebt broers/zussen,, en dat heeft zij niet.

    En geen beledeging naar kinderen die enigst kind zijn,, ben ik namelijk bij me eigen ouders ook

    maar sommige ouders geven hun kind,, vaak bij enigste kinderen,, veel meer vrijheid,, en nooit straf en daar leren ze niks van


    I'm dreaming my end till I'm living it

    SugarGuitar schreef:
    (...)
    Denk aan mij (A)


    Zal ik doen!!


    ...

    Ik heb geen idee, gewoon denken "oh dat komt omdat ze enigskind is" ofzo? Ik weet niet :'3.
    IK GA OOK NAAR PINKPOP :'D
    Maar ik heb er ook wel eens last van hoor, maar dan bij m'n zusje, mn zusje krijgt altijd geld van mn ouders, en ikke niet omdat ik zelf werk en al ouder ben D:. En ze mag meer dan mij toen ik op haar leeftijd zat, maarja boeiendd, niets aan te doen :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Dat heb ik ook wel eens, dat is zo irri..
    Nja, iig zijn mijn vriendinnen niet zó erg (A)

    Het is menselijk om is een keer jaloers te zijn. Je hoeft je daar niet voor te schamen, want iedereen is vast wel een keer jaloers of jaloers geweest. Bekijk gewoon de dingen waar jij trots op mag zijn die jij hebt, en die andere misschien weer niet hebben. Jij hebt waarschijnlijk idd broetjes of zusjes. Die heeft zij niet. Maar zou je het leuk vinden, om alles te krijgen wat je wilt? Dat je naar alle concerten mag of kunt gaan waar je heen wilt. Ik kan je zeggen, dan worden ze zowieso al een stuk minder specialer. Je gaat dingen als vanzelf sprekend zien.. en sommige mensen gaan zich er dan onbewust na gedragen wat misschien wel negatieve gevolgen op hun latere leven kan hebben.

    Ik zou zeggen, wees blij met wat je hebt. Want ook jij zult vast wel iets hebben wat een ander niet heeft of ontzettend graag wilt. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    SugarGuitar schreef:
    Dat is meestal wel met enigskindjes. x]

    Dan ben ik een hele grote uitzondering 8']
    Sorry, maar van jaloersheid kun je niet zo 1-2-3 afkomen. Het beste is denken aan de dingen die zij niet heeft en jij wel :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik krijg ook bijna alles wat ik wil op één ding na : Een Paard(huil) die mag ik pas over 2jaar dus 2 jaar w8en (moet wel zelf betale natuurlijk)hihi.
    Maar alles krijgen is niet leuk!dus denk daar maar aan! het heeft voor en nadelen ik krijg geen aand8 van mijn ouders of althans heel weinig:s

    ik heb ook zon vriendin maar t probleem is die is dus nie enigs kind.

    maar die is zo fucking verwend. enn die mag alles maar dan ook alles.
    bijv zegt ze zo ja pap k ga naar de stad zegt die vader oh hier heb je 300 euro.
    wtf


    xx


    So Wrong, It's Right <3

    Ze krijgt waarscheinlijk alles, omdat haar ouders niet genoeg aandacht voor haar hebben.
    Dus, als ik jou was, zou ik blij zijn dat je niet alles krijgt.


    The economy is suffering, let it DIE!

    owkeej ten eerste!
    als je enig kind bent krijg je echt niet alles wat je wilt of krijg je meer dan anderen!

    dat is gewoon een dom vooroordeel en ja ik kan het weten want ik ben enig kind en mijn beste vriendin ook!

    sommige krijgen wel meer dan andere maar dat is dan waarschijnlijk omdat haar ouders niet genoeg aandacht voor haar hebben (zoals Lotte al zei)!

    tegen mij is dat vooroordeel ook vaak gebruikt zodra je zegt dat je enig kind bent, maar veel anderen moeten dingen met een broer of zus delen en als je mij zou vragen wat ik liever wil meer dingen of een broer of zus dan zou ik zeker voor het laatste kiezen!


    dream, dare, fly!