• Haaj(A)

    jah waar gaan jullie heen met school reisje?Of met school uitstapje?

    Ik ga :

    8 juni naar Ouwehandsdierenpark
    7 juli naar Walibi..

    dit is eerste keer dat ik met mijn nieuwe klas ergens heen ga(zit in 1ste)
    maar ik hoop dat het leuks word want de kinderen bij ons op school maken altijd problemen xD

    Dus waar gaan jullie heen??

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wat heb jij zovéél geluk dat jij naar Walibi gaat met je klas *jaloers* Ik ga naar het leger, Leopoldsburg, echt vet leuk is dat daar :3


    Only losers can act the way you do

    Wij gingen dit jaar op kamp naar texel, maar omdat ik blijf zitten zou ik dat volgend jaar weer moeten. maar dan ben ik gewoon ziek, want ik vond het niets. Ik ben niet zo van de schoolkampen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eix niet. maar we hebben wel een uitje gehad. naar de tweede kamer in Den Haag ='D. like jej, maar heel misschien gaan we met de 4 klassen[van de opleiding Bedrijfs Administrateur] naar Walibi. =)


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Begin dit jaar waren we 3 dagen naar de Ardennen geweest, ik ga binnenkort naar een dierentuin voor bio, en 3 juli ofzo gaan we naar de Efteling ;D


    I don't need words to feel those lips.

    Ga jij 7 juli naar school? Leuk voor je, school terwijl iedereen vakantie heeft.


    Only losers can act the way you do

    LizesDrol schreef:
    Ga jij 7 juli naar school? Leuk voor je, school terwijl iedereen vakantie heeft.


    ik heb pas 20 juli vakantie


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben naar Limburg geweest


    I am an idiot, I move.

    we zijn al gaan/naar Zwemmen *waar weet ik niet O.o* bioscoop, efteling geweest. en gaan 5 juni naar phantasialand :P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Op 2 juli naar Walibi(hoera)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    xCrackerx schreef:
    (...)

    ik heb pas 20 juli vakantie
    *Mondje valt open* Ik heb medelijden met jou want ik heb altijd op 1 juli vakantie.


    Only losers can act the way you do

    Wij zijn eerst in oktober naar Antwerpen geweest, toen in november naar Gent, toen in februari Borinage (is in Wallonië, gaat over industrie), toen in maart sportdag was hoogteparcours in Mol, toen Langlaufen ook in maart weet ni meer waar, op 1 april film Entre les murs in antwerpen en toen eind april voor 4 dagen naar Parijs geweest. Na de examens, de laatste week van juni gaan we naar de efteling ;l
    en eigelijk zijn wij een arme school xD


    Look at me, do you like what you see?

    xxbeauxx schreef:
    we zijn al gaan/naar Zwemmen *waar weet ik niet O.o* bioscoop, efteling geweest. en gaan 5 juni naar phantasialand :P


    Ik ga zo naar Phantasialand xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    LizesDrol schreef:
    (...)*Mondje valt open* Ik heb medelijden met jou want ik heb altijd op 1 juli vakantie.


    tot wnnr heb jij vakantie?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik vind het raar in de zomervakantie een schoolreis ? Dat doe je toch tijdens het schooljaar ?


    The soul needs autumn.

    29 juni gaan we naar Bobbejaanland.
    Maar verder doen we een heleboel uitstappen binnen het jaar, we zijn bijvoorbeeld een dag naar Rijsel en een dag naar Brugge gegaan.
    Wij doen een heleboel uitstappen, maar de voorlaatste dag van het schooljaar noemen we het 'schoolreis'.


    Never run out of reasons to smile...