• Voor Joyce enzo die helemaal naar de comenten zijn gegaan, en dat TH er dan niet eens was.

    Ik zal niet zeggen, ik zei het toch, maar wel dat ik het echt sneu vind. o.o

    Dat vind ik lullig van Tokio Hotel, áls ze het beloofd hadden te komen, of gezegt hadden. Maar nu vind ik het lullig voor die mensen die er heen zijn gekomen. Zo zielig. (flower)

    Ik vind dat echt heel zielig, vooral voor de mensen die echt voor Tokio Hotel daarheen gingen. |:


    -

    Ja idd, dat zei ik ook al. Dat ze écht niet kwamen. Ik vind het super kut voor de mensjes die gegaan zijn. Maar toch, jullie hebben wel allemaal andere toffe mensen ook gezien, dus het is niet een en al balen.


    Wie du mir, so ich dir.

    @UseSomebody. Wisten ze inderdaad al. Maar zoiets is altijd al even van te voren bekend.
    @Broadway. Niets is officieel bevestigd door David Jostie of Universal. Dat betekent altijd al een regelrechte nee eigenlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke niet boos worden ofzo, maar dat sommige zich zo gek maken om een band dat kan ik niet geloven, mensen die al hun geld uitgeven om ze een keer van ver te zien, dat soort dingen begrijp ik niet, maar oke daar zal ik de enigste in zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    pff ze kunnen toch moeilijk elk jaar komen o__O wel rot als je speciaal voor hen bent gegaan , maar ja


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PoisonIvy schreef:
    Oke niet boos worden ofzo, maar dat sommige zich zo gek maken om een band dat kan ik niet geloven, mensen die al hun geld uitgeven om ze een keer van ver te zien, dat soort dingen begrijp ik niet, maar oke daar zal ik de enigste in zijn.

    Ben het met je eens. Naar een concert gaan is leuk enz, maar naar een heel prijs uitreiking gebeuren gaan om hun maar een aantal minuten te kunnen zien, da's pas erg. O_O


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    (...)
    Ben het met je eens. Naar een concert gaan is leuk enz, maar naar een heel prijs uitreiking gebeuren gaan om hun maar een aantal minuten te kunnen zien, da's pas erg. O_O
    ja je hebt gelijk o.O zeker als het NIET officieel bevestigd is dat ze komen xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh, dat is echt heel erg voor diegene dat speciaal voor hen gegaan zijn. :o


    Tanya is de beste.

    Iedereen zit hier nu wel zo schijnheilig te reageren maar vorige jaar of vorige maand, of vorige week -weet ik veel, sommige van jullie slaan zo snel om- Was iedereen nog net zo gestoord erover bezig, dus.. [/just making a point]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan baal je.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik was echt kapot. Maarja,mijn eigen schuld. Ik had nooit zoveel hoop mogen hebben. Maar serieus,toen ik daar was waren al die duitsers aan het zeggen dat ze er waren. Dus mijn hoop was echt zo hard dat ze kwamen,maarja -_-' Het heeft me alleen maar kapot gemaakt.

    Da is wel vet erg eigenlijk. Ö


    If music be the food of love, play on!

    ik wist eig niets van die comets af (:
    maar het is idd wel erg voor de mensen die ernaartoe gaan speciaal voor hun,en als ze dan niet komen...
    Wat ik ook erg vind,is dat je er zo kapot van kan zijn.
    sommige fans zijn eig veel te goed voor hun:Y)


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik wist eig niets van die comets af (:
    maar het is idd wel erg voor de mensen die ernaartoe gaan speciaal voor hun,en als ze dan niet komen...
    Wat ik ook erg vind,is dat je er zo kapot van kan zijn.
    sommige fans zijn eig veel te goed voor hun:Y)

    Inderdaad,je bent er echt dood kapot van.