• Voor Joyce enzo die helemaal naar de comenten zijn gegaan, en dat TH er dan niet eens was.

    Ik zal niet zeggen, ik zei het toch, maar wel dat ik het echt sneu vind. o.o

    Het is sneu, maar ik zou er zelf geen geld aan uitgeven om naar de comets te gaan als Th er zou komen zélfs al was ik nog überfan ofszeu. Maar het is inderdaad wel erg sneu.

    Ik vind dat zielig voor ze ='[


    We can only learn to love by loving.

    Ja, 2 vriendinnen van mij ook ><


    Your make-up is terrible

    Zeg dat wel.
    Kijk dit filmpje maar eens.
    Je moet die meisjes eens bekijken wanneer ze zeggen dat TH gewonnen heeft.
    een voor een kijken ze of TH er aan komt.

    http://www.youtube.com/watch?v=3RDfMobg4cM


    I need you like a heart needs a beat

    ja is wel zielig :S maar ik zou nooit nr het buitenland gaan alleen voor hen even te zien o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Whoa, heb ik iets gemist? oO


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Whoa, heb ik iets gemist? oO
    ghihi ge weet wel TH cometen enzo xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, al die fans kijken vet om enzo, van komen ze.
    Komen ze niet eens |D
    Maar ik zei dat al zovaak, kleine kans dat ze komen. Maarja, echt heel sneu, want het kost ook een smak geld o.o

    Seel schreef:
    (...)ghihi ge weet wel TH cometen enzo xD

    ...Comets? TokioHotel oO Wth? Ooh, I get it. (cat) Hebben ze iets gewonnen? : D


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    (...)
    ...Comets? TokioHotel oO Wth? Ooh, I get it. (cat) Hebben ze iets gewonnen? : D
    Jup, maar ze waren er dus niet.

    Cherished schreef:
    (...) Jup, maar ze waren er dus niet.

    Jua, dat had ik al begrepen. Arme kindjes, helemaal erheen, komen ze niet. (cat)


    You move me ......... Kurt

    Dat is inderdaad sneu, ja.
    Maar aan de hand van wat Bill zegt zijn ze druk bezig met het album. katsjing, goed nieuws ook weeral anders duurt het misschien allemaal nóg wat langer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    BeatControll schreef:
    Zeg dat wel.
    Kijk dit filmpje maar eens.
    Je moet die meisjes eens bekijken wanneer ze zeggen dat TH gewonnen heeft.
    een voor een kijken ze of TH er aan komt.

    http://www.youtube.com/watch?v=3RDfMobg4cM

    weetje he... als je dat filmpje kijkt en dan zeggen Toho heeft gewonnen maar komen ze niet en iedereen kijkt om enzoo, vind ik dat best wel grappig. Alleen als je daar was lijkt me dat echt k*t!

    Dat konden ze toch weten, ze zitten nu in Amerika dus ze gaan écht niet één dagje terug naar Duitsland terwijl ze weten dat iedereen op het album zit te wachten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ahh da's echt vet erg! Als je dan zo speciaal voor hen gaat..

    btw; ze wisten blijkbaar al lang op voorhand dat ze gingen winnen want Bill heeft dezelfde kleren aan als in het bedank-filmpje van toen ze die award in Italië hadden gewonnen, eerder deze maand.. [/denk ik toch] het lijkt er toch op..