• De stelling van vandaag luidt:
    De uitkeringen in Nederland zijn te hoog

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    oneens. mijn ma heeft er een en krijgt nou niet veel geld ofzo. je krijgt juist veel te weinig


    I've tasted Hell.. And it tastes just like You.

    Esmaye schreef:
    Eens én oneens. Eens omdat mensen die een rotbaantje hebben en het tegelijkertijd ook krap hebben in principe voor een ander gezin hard moet werken terwijl die het zelf ook niet breed heeft.
    Oneens omdat er ook heel veel gezinnen zijn die geen werk kunnen krijgen, en het daardoor erg krap hebben.

    En alweer ben ik het met jou eens <3

    AimeeForever schreef:
    Geen idee. Ik woon niet in Nederland.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Esmaye schreef:
    Eens én oneens. Eens omdat mensen die een rotbaantje hebben en het tegelijkertijd ook krap hebben in principe voor een ander gezin hard moet werken terwijl die het zelf ook niet breed heeft.
    Oneens omdat er ook heel veel gezinnen zijn die geen werk kunnen krijgen, en het daardoor erg krap hebben.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nee? Dat is al bijna niks ter vergeleken met inkomens van werkende mensen hier in Nederland.


    blame the bully.

    Poppy schreef:
    Uitkeringen zijn niet te hoog.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    geen idee
    ik woon niet in Nederland


    One Day you'll remember me...

    Onneens. Ik vind de meeste juist té laag.

    Willom schreef:
    Nee? Dat is al bijna niks ter vergeleken met inkomens van werkende mensen hier in Nederland.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Willom schreef:
    Nee? Dat is al bijna niks ter vergeleken met inkomens van werkende mensen hier in Nederland.


    Agree.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Sugar schreef:
    Onneens. Ik vind de meeste juist té laag.


    ok

    ik heb werkelijk geen idee hoe hoog die uitkeringen zijn.


    -

    oneens
    mijn 2e moeder (geen stief) die zou supergraag willen werken, ze zou elk werk willen doen, maar ze kan het gewoon niet wegens gezondheidsproblemen. Zij komt er nét mee rond.


    It's not the same without you.

    Oneens , mijn ouders hebben ook een uitkering ..
    En ik heb echt niet zo hèèl veel . Wel genoeg om te kunnen leven maar ik kan niet zoals heel veel elke keer weer merk-kleding ensoo dragen maar heel hoog vind ik het niet want je meot ook heel veel betalen in huis dan hou je maar ongeveer 450 euro over per maand !


    .

    Esmaye schreef:
    (...)

    Deels mee eens. De mensen die niet wíllen werken moeten een lagere uitkering krijgen, vind ik. Je bent namelijk niet verplicht om te werken en sommigen mensen die niet wíllen werken doen dat vanwege omstandigheden, dat is dan weer een ander verhaal.



    Mensen die niet willen werken, verdienen het geld niet eens, dan kan een gezin die, om welke reden dan ook, het beter gebruiken en verdienen het eerder dan iemand die gewoon te lui is om te werken. ^^ En die mensen zijn er.