• En dat zie je in dit filmpje.

    Warning: Niet geschikt voor overgevoelige personen! Hij is echt ranzig. Lees hieronder.

    Opgepast! Als het leeftijdsgebonden zou zijn zou je kunnen rekenen op 16+ of 18+. Er worden beelden vertoont van botten in bijv. armen als het weefsel erom heen is afgestorven. De personen in kwestie leven dus nog gewoon, maar hebben nog maar een halve arm, been of iets dergelijks. Dus denk even na voor je hem wilt zien. De schokkende beelden bevinden zich pas wat verder op in het filmpje.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Yak kijk ik dat heel filmpje zowat uit ><
    Na eigen schuld zou ik zeggen. Ook al is dit nu ook niet meteen de manier om te ontdekken dat drugs niet goed is.
    Die zijn gewoon verminkt voor hun hele leven!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Pufash schreef:
    ieuwl, ik moet bijna overgeven :X

    Ik oooook,
    damn, ik zie het nog voor me. >.<


    Some people make the world special just by being in it

    Repeat schreef:
    (...)
    Ja xd Ik hoop voor der dat ze een verdoving heeft gehad voordat ze er helemaal in gingen met dat witte doekje iets O_O

    Aan haar pijnlijke gekreun te horen, heeft ze geen verdoving gehad. Auwtsch, reden genoeg om niet aan de drugs te gaan vond ik zo. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Repeat schreef:
    (...)
    Ja xd Ik hoop voor der dat ze een verdoving heeft gehad voordat ze er helemaal in gingen met dat witte doekje iets O_O

    Op dat moment heb ik toch eventjes het geluid af gezet. :X


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Yak kijk ik dat heel filmpje zowat uit ><
    Na eigen schuld zou ik zeggen. Ook al is dit nu ook niet meteen de manier om te ontdekken dat drugs niet goed is.
    Die zijn gewoon verminkt voor hun hele leven!

    Hun hele leven? Ze hebben niet lang meer te leven, hoor. Hun lichaam sterft langzaam af terwijl ze nog leven, dus zij zelf gaan ook dood binnenkort. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Lekker zo jezelf laten filmen o.o'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Lekker zo jezelf laten filmen o.o'

    Dat wel
    welke zieke geest haalt het in zijn hoofd om dat te filmen o.O

    -heb het niet eens gezien-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Dat wel
    welke zieke geest haalt het in zijn hoofd om dat te filmen o.O

    -heb het niet eens gezien-

    Ik zou me eerder afvragen wat voor zieke geest je hebt om die drugs in je aderen te spuiten. o.o


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Hun hele leven? Ze hebben niet lang meer te leven, hoor. Hun lichaam sterft langzaam af terwijl ze nog leven, dus zij zelf gaan ook dood binnenkort. ><

    Ja oké da's wel waar! Maar goed,dat is nu ook al weer niet echt, tjaa... weet niet echt goed wat er nog over te zeggen. Ze verdienen het niet om zo te sterven, maar ze zijn wel dom geweest.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Liess schreef:
    (...)
    Ik zou me eerder afvragen wat voor zieke geest je hebt om die drugs in je aderen te spuiten. o.o


    Ik ook. o___o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja oké da's wel waar! Maar goed,dat is nu ook al weer niet echt, tjaa... weet niet echt goed wat er nog over te zeggen. Ze verdienen het niet om zo te sterven, maar ze zijn wel dom geweest.

    Haha, en toen was je een beetje sprakeloos. x'D Nâh, maar als je de consequenties er van weet en het alsnog doet .. Ik vind dat je het er dan toch zelf een beetje naar hebt gemaakt. Maar het is inderdaad wel cruel om zo dood te gaan.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Haha, en toen was je een beetje sprakeloos. x'D Nâh, maar als je de consequenties er van weet en het alsnog doet .. Ik vind dat je het er dan toch zelf een beetje naar hebt gemaakt. Maar het is inderdaad wel cruel om zo dood te gaan.


    Eigenlijk denk ik niet dat ze de gevolgen ervan al wisten. Als je zoiets weet, moet je wel gek zijn om zoiets te doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, ik zit hier terwijl rustig aardbeitjes te eten. XD Maar jakkes, dat is echt té goor! o.o ( niet die aardbeitjes he XD )
    Je zag gewoon die haar skelet! O.o Niet normaal. Maarja zoals ze zeggen; 'Eigen schuld, dikke bult.' Of in dit geval. Dikke wonden! O.o
    Dat ze dan geen drugs nam he, ze heeft het zelf gezocht! Dus ik heb geen enkel greintje medelijden met hen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geesz schreef:
    (...)

    Eigenlijk denk ik niet dat ze de gevolgen ervan al wisten. Als je zoiets weet, moet je wel gek zijn om zoiets te doen.

    Inderdaad, volgens mij weten ze eerder de gevolgen van normale drugs. Niet van T(de naam van dat middel dat ik vergeten ben) dingen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad, volgens mij weten ze eerder de gevolgen van normale drugs. Niet van T(de naam van dat middel dat ik vergeten ben) dingen.

    Maar koop dan 'normale' drugs. En ga niet één of andere anti-depressiva middeltje in je aderen spuiten. Ik bedoel; Dan heb je het er wél zelf naar gemaakt. Gewoon niet experimenteren met dat soort spul. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.