• En dat zie je in dit filmpje.

    Warning: Niet geschikt voor overgevoelige personen! Hij is echt ranzig. Lees hieronder.

    Opgepast! Als het leeftijdsgebonden zou zijn zou je kunnen rekenen op 16+ of 18+. Er worden beelden vertoont van botten in bijv. armen als het weefsel erom heen is afgestorven. De personen in kwestie leven dus nog gewoon, maar hebben nog maar een halve arm, been of iets dergelijks. Dus denk even na voor je hem wilt zien. De schokkende beelden bevinden zich pas wat verder op in het filmpje.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Eik. Oo'


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat plaatjes op 4:46, [/kots]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik wil niet kijken. :')

    O mijn god, gat-ver-damme!
    En gaat dat mens schreeuwen wanneer die gast iets in der huid stopt. Ze heeft het er zelf naar gemaakt, en dan gaat ze janken.

    Natuurlijk is het vreselijk, maar zíj begon met die drugs. Ik snap de pijn heus wel, die ze heeft.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Haha xp sorry maar ik heb echt geen medelijde met die mensen, ik vind het maar hun verdiende loon, moesten ze maar geen rommel in hun aderen spuiten

    Liess schreef:
    (...)
    Oh, gadverdamme. o.o Maar zo erg als op dat filmpje was het niet, denk ik. Tenminste, dat mag ik hopen van niet! ^^

    Najaa, dat kan ik niet zeggen, want het filmpje durf ik niet te zien^^ Mijn vriendje zei [zijn broer heeft dir aan hem verteld, hea] dat die kerel zo aan het vel rondom zijn ogen begon. Hij is nu blind aan 1 kant ofzoeits was het =S


    Live for something or die for nothing

    Repeat schreef:
    Waarom moesten ze die kut nou ook nog filmen =='

    hahahaha xD
    Dat was idd echt goor xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Shit joh! dat ranzig.
    Ik moest bijna overgeven:o
    Achja het is hun eigen schuld, dan moesten ze maar van de drugs afblijven:(

    DAT FILMPJE.. SICK X'D
    anyways.
    eigenschuld.
    moet je maar goeie drugs kopen ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    No way dat ik dat ga kijken x'], hou daar dus echt niet van.

    @ de meeste:
    Heel veel zeggen eigen schuld, maar ze gebruiken het ook niet voor hun lol weet je.
    Niemand gaat drugs voor zijn of haar lol gebruiken (behalve een jointje dan ofzo x'] Ik gebruik het niet hoor! Maar mensen die ik ken wel voor de lol).

    Ieuw.
    Lekker als je zo moet buitenkomen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMFG dit is echt ranzig gewoon, hoe die mensen hun leven zomaar kapot maken door drugs te gebruiken. Echt onbegrijpelijk


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    En zo krijgen mensen alleen maar een slecht beeld van drugs. Dat soort is niet goed, maar veel wetenschappers ontdekken meer als ze blowen.


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    En zo krijgen mensen alleen maar een slecht beeld van drugs. Dat soort is niet goed, maar veel wetenschappers ontdekken meer als ze blowen.

    Waterpijp ftw :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik ga hem niet kijken lijkt me eng !


    .