• neej je hebt hardstikke gelijk
    ik hoop dat ze met de nieuwe site meer talen hebben gedaan :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ljubav schreef:
    Okeeee,
    mn vriendin en ik zijn van mening.
    Iedereen zeikt teveel.
    Mensen kunnen toch duits of engels?
    En als je het niet kan kan je bij google zat vertalings site's vinden.
    Of mensen die het vertalen voor je.
    Maar wees blij dat er een TH site isS?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    1) dat ze naast een Duits (duuh) voor een Engels forum kiezen, is logisch aangezien dat de meesten wel Engels verstaan. Wrm dan UK en USA? Omdat ze in de UK niet zo makkelijk zijn doorgebroken als in de rest van de EU en daardoor alles een beetje in die richting gaan pushen door een forum ofzo, I dunno.
    2)die dingen van "Th trekt Amerika voor, of EU is niet meer belangrijk voor hun", zijn bullsh*t. TH beslist niet wat er op hun site komt van fora-gedoe..
    3)Een Frans forum zou ook wel handig zijn, maar ah, like I said: TH beslist niets (meer)

    Repeat schreef:
    Ik keek net even op de site van th, en daar links staat dit rijtje:


    De site is nog niet beschikbaar! wat zit jij nu allemaal te zeggen over links ?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    (...)

    De site is nog niet beschikbaar! wat zit jij nu allemaal te zeggen over links ?
    langs de linker kant, zie je de links naar de verschillende fora

    Ik vind precies het zelfde.. in 2006 had TH een concert bij ons.. !! en nu is het 2009 !!

    en de rest van de landen later en die staan er wel !!


    ...

    Tjaa, als ze er iedereen op moetn zetten dan kan 't lang door gaan éé..


    If music be the food of love, play on!

    amerika is gwn een groot deel..+ iedereen verstaat toch engels?:8 , zie het gewoon als een internationaal forum dan, waar de bekende taal engels wordt gesprkn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ach ja *zucht*
    het grootste deel vande wereld spreekt engels ...
    wat verwacht je dan >< ? dat ze voor een taal wat niet zo veel mensen spreken een speciaal forum gaan maken ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    tomfreakske schreef:
    amerika is gwn een groot deel..+ iedereen verstaat toch engels?:8 , zie het gewoon als een internationaal forum dan, waar de bekende taal engels wordt gesprkn
    Xx
    i agree dus met you xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ze hadden tog ook al verteld dat ze met twee landen begonnen, en dan langzaam meer talen erbij gingen kwakken?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ROOMxSAUS schreef:
    ze hadden tog ook al verteld dat ze met twee landen begonnen, en dan langzaam meer talen erbij gingen kwakken?


    Dat gaat over de nieuwe site.
    De fora's waar zij het over heeft behoren nog tot de oude toen was er daar nog geen sprake van.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Europa heeft tokio hotel niet bekend gemaakt. Ze hebben zichzelf bekend gemaakt. En zoals ik al iemand zag zeggen UK ligt in Europa.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je nu de site in type is het ook tokiohotel.com/de geworden
    Net alsof .com net ff wat meer popi is ofzo xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Nederlands en Belgisch zijn toch geen wereldtalen?


    -

    Ach laat ze? Die talen staan er heus niet voor niks op. Het is namelijk een wereldtaal, iedereen spreekt het, of moeten ze soms alleen Duits doen? Nou dan schiet je er ook echt wat mee op hoor. ¬¬


    Scream for mercy!