• neej je hebt hardstikke gelijk
    ik hoop dat ze met de nieuwe site meer talen hebben gedaan :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ikzelf zie het probleem niet echt. De landen waar ze eerst doorbraken zijn landen in Europa ja, maar dat heeft toch niets met de taalkeuze van hun forums te maken? Bovendien is UK de United Kingdom, Groot-Brittannië dus. Dusja.


    -

    Wat zeur je nou? =='
    Ja, sorry hoor. Vind dit gewoon gezeik. Ze kunnen niet alles doen, weetje? En daarnaast, het aantal forums bepalen zij niet. Wij hebben ze dan wel beroemd gemaakt, maar what does it care? Wat is het verschil tussen Amerika en ons? Niet veel hoor, geloof me. Alleen dat wij hun buurlanden zijn.
    Ik vind het eigenlijk wel logisch. Duitsland zit bij ons in de buurt, dus je kan ook daar kijken. En het is ook niet verboden om even bij die van Amerika te kijken en te reageren hoor, ze verstaan je als je Engels praat.
    Damn.


    ok

    Esmaye schreef:
    Ikzelf zie het probleem niet echt. De landen waar ze eerst doorbraken zijn landen in Europa ja, maar dat heeft toch niets met de taalkeuze van hun forums te maken? Bovendien is UK de United Kingdom, Groot-Brittannië dus. Dusja.

    die nieuwe site is nog niet af..
    ik zie verder wel wat erbij komt.. btw nederland en belgie komen er vast niet bij, maar dat vind ik best logisch.. check even hoe klein wij zijn vergeleken met US en duitsland.. en ik gok dat frankrijk er wel weer bij komt te staan en al die andere landen die er eerst op stonden..


    Je moet worden wie je bent.

    Welkom op Tokio Hotel's nieuwe homepage!

    Het wachten kent een einde, Tokio Hotel's spiksplinternieuwe homepage is online! Op de achtergrond van de nieuwe site kun je een eerste indruk opdoen van het spannende, nieuwe Tokio Hotel Homepage Artwork...tenminste, op de plekken waar de wolken en de nevel een paar stukjes open hebben gelaten! Op het moment zijn er twee taalvarianten van de homepage beschikbaar, maar de komende dagen worden ook de andere talen geupgrade, zodat je binnenkort het internationale Tokio Hotel online netwerk in optima forma beleven kan. Bovendien zullen enkele nieuwe, nog nooit getoonde tools op de homepage worden geïntegreerd. Tot slot komt er een antwoord op de vraag der vragen: Wanneer komt de nieuwe single/ het nieuwe album uit? Nog even geduld, check de site regelmatig en lees hier als eerste het grootste nieuws!

    bron: http://www.tokiohotelnederland.web-log.nl/


    Je moet worden wie je bent.