• Eerlijk gezegd word ik hier een beetje ziek van. Veel van jullie zullen zoiets hebben van stel je niet aan, boeie. Maar het stoort me enorm en ik moet het nu gewoon is kwijt.
    Steeds meer duiken er van die stand alones op over hoe gebroken Bill Kaulitz wel niet is en hoe slecht het met hem gaat. Sorry hoor maar daar komen jullie wel héél erg laat mee. Een jaar geleden is het bijna zijn dood geworden, letterlijk! En niemand had het door.
    Dus ik zal jullie is even een realitycheck geven.
    Het gaat niet meer slecht met Bill! Op dit moment gaat het juist héél erg goed. Hij is níét depressief en geniet weer van zijn werk. Die klote stalkers en mensen die hem in de weg staan kunnen hem gestolen worden. Hij doet vanaf nu waar hij zin in heeft.
    Dus in het vervolg. Als je denkt weer zo orgineel geweest te zijn om een sa te schrijven over hoe gebroken die arme Bill is. Kijk dan ook is even naar de andere bandleden, en naar diegene waarmee het op een gegeven moment het allerslechtste ging, waar je nog nog steeds niemand over hoort.
    Want hebben jullie er ooit wel eens aan stil gestaan, dat wanneer je gedwongen word een leugen te vertellen.(door je management) Dat de leugens zich op blijven stapelen. Hoe zou een jongen zich voelen? Die verlegen en onzeker word in het bijzijn van meisje, als hij moet liegen dat hij de halve wereld afneukt terwijl hij nog amper met iemand geslapen heeft?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaa ke hebt egt gelijk :P


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Broadway schreef:
    Fijn dat Bill weer op de goede weg is,


    None but ourselves can free our minds.