• Ik weet het, ik had hier al kinda een topic over geplaatst, maar dit is toch anders...
    Het gaat weer over Thomas. Hij is echt enorm lief en aardig enzo. Maar soms doet hij zo enorm arrogant dat hij niet leuk meer is. Aan de andere kant, hij noemt me Astridje of schatje, en staart me de hele tijd aan en hij is echt zoo cute!
    Is het nou wel echt iets van liefde of is het gewoon aandacht trekken en stoer doen? x: ik word namelijk een klein beetje heel erg onzeker van hem en ik wil het weten. Nee, vragen is geen optie want dan word ik rood en kom ik niet uit mijn woorden. Msn ook niet, dat is dom x_x'
    wat oh wat moet ik doen? o__O wachten is nogal... tja.
    en oja, ik ben er ook achter gekomen dat hij al met iemand heeft of nu had. Ik weet niet wie, maar ik weet wel dat het zo is o__O


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik denk dat je even in je moet kijken om erachter te komen hoe je voor hem voelt, en als je dat weet spreek hem dan aan. Als hij je leuk vind dan is het er in elk geval uit en zo niet dan weet je dat in elk geval. In onzekerheid leven is nooit leuk, dat kan ik weten. Schrijf hem een brief als je hem niet durft aan te spreken, zo kun je er over na denken wat je precies gaat zeggen/schrijven, en als je hem laat bezorgen dan is het nog minder eng.
    heel erg veel succes!


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Doet hij anders tegen je als je niet alleen met hem bent, maar als zijn vrienden erbij zijn?
    Dan is het vaak zo dat ze dat niet menen, maar zeggen om stoer over te komen tegen zijn vrienden.
    Mocht dit niet het geval zijn, zou ik eens met hem gaan praten, en proberen om erachter te komen hoe het met zijn liefdesleven zit.
    Anders moet je hem uit je hoofd zetten hè.
    Succes.


    -

    Cendrawasih schreef:
    Ik denk dat je even in je moet kijken om erachter te komen hoe je voor hem voelt, en als je dat weet spreek hem dan aan. Als hij je leuk vind dan is het er in elk geval uit en zo niet dan weet je dat in elk geval. In onzekerheid leven is nooit leuk, dat kan ik weten. Schrijf hem een brief als je hem niet durft aan te spreken, zo kun je er over na denken wat je precies gaat zeggen/schrijven, en als je hem laat bezorgen dan is het nog minder eng.
    heel erg veel succes!


    Dat is wel een goed idee, maar ik ben zo enorm verlegen dat ik dat toch niet durf o__O


    Underdog, just look at the mess you made.

    Esmaye schreef:
    Doet hij anders tegen je als je niet alleen met hem bent, maar als zijn vrienden erbij zijn?
    Dan is het vaak zo dat ze dat niet menen, maar zeggen om stoer over te komen tegen zijn vrienden.
    Mocht dit niet het geval zijn, zou ik eens met hem gaan praten, en proberen om erachter te komen hoe het met zijn liefdesleven zit.
    Anders moet je hem uit je hoofd zetten hè.
    Succes.


    Hij doet soms raar als hij bij zn vrienden is, maar hij noemt me ook gewoon Astridje enzo waar zn vrienden bij zijn. Ik snap hem niet echt, want hij heeft me twee keer schatje genoemt, en beide waren we alleen. en hij heeft me een keer bijna omhelst, gewoon midden in de gymles. x:


    Underdog, just look at the mess you made.

    Eumm ik mis dat tomas verhaal dus een beertje :$ ^^
    maar eum.. als hij arogant doen wat doetie dan?
    en vind je hem leuk ? denk eht wel aan dat vehraal te zien mrgoed!
    waarom zoek je hem niet op op hyves
    en daar kan je hem gewoon een krabbel sturen van heii alles goed geen reactie gewoon afkappen en als hij erover begint dan wel
    en als hij online is op hyves gwn ze msn vragen zo niet peg dan alsof als je iemand's msn vraagt dat je dan gelijk verlieft bent gelijk goed excuus als hij nee zegt en hij denkt dat
    en als hij nee zegt altijd vragen waarom en niet doen alsof je hem heeeeeel leuk vind maar gewoon niet zoveel aandacht geven dan wil hij jou alleen maar meer. xxx

    xTHxTom schreef:
    Eumm ik mis dat tomas verhaal dus een beertje :$ ^^
    maar eum.. als hij arogant doen wat doetie dan?
    en vind je hem leuk ? denk eht wel aan dat vehraal te zien mrgoed!
    waarom zoek je hem niet op op hyves
    en daar kan je hem gewoon een krabbel sturen van heii alles goed geen reactie gewoon afkappen en als hij erover begint dan wel
    en als hij online is op hyves gwn ze msn vragen zo niet peg dan alsof als je iemand's msn vraagt dat je dan gelijk verlieft bent gelijk goed excuus als hij nee zegt en hij denkt dat
    en als hij nee zegt altijd vragen waarom en niet doen alsof je hem heeeeeel leuk vind maar gewoon niet zoveel aandacht geven dan wil hij jou alleen maar meer. xxx


    Euhm. Thomas zit bij me in de klas, ik weet zn hyves maar ik heb zelf geen hyves en ik heb zn msn al, al bijna twee jaar. alleen ik durf niets te zeggen. Op wat voor manier hij arrogant doet?: Heel arrogant kijken, maar zo is hij gewoon. ikweetniet... zoiets zou ik toch niet doen x:


    Underdog, just look at the mess you made.