• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:05 ]


    Sometimes it's best not to care.

    gewoone en keer vragen of hij verliefd is op iemand? zegt hij van wel, kan je steeds wat evrder vragen. en eerlijk blijven. ik ken die kiendjes wel x') doen vet vaag. maar meestal gaan ze vet toegeve dat ze op ej zijn als je het vraagt, maar eerlijk blijven en wel leuk doen zoals vriende, kloje kan. maar lief en rustig blijve. stel het is zo? zeg dan : ' ik vind je leif, maar als vrienden, want ik ben niet verliefd op je, en dan ga ik niet met je nemen' zeg maar:P heb ik ook gedaan.

    als hij echt zegtdat hij je leuk vindt, dan moe tje dat juist wel zeggen. kijk het nu nog even aan..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    MichelleBaby schreef:
    gewoone en keer vragen of hij verliefd is op iemand? zegt hij van wel, kan je steeds wat evrder vragen. en eerlijk blijven. ik ken die kiendjes wel x') doen vet vaag. maar meestal gaan ze vet toegeve dat ze op ej zijn als je het vraagt, maar eerlijk blijven en wel leuk doen zoals vriende, kloje kan. maar lief en rustig blijve. stel het is zo? zeg dan : ' ik vind je leif, maar als vrienden, want ik ben niet verliefd op je, en dan ga ik niet met je nemen' zeg maar:P heb ik ook gedaan.


    Hmm jaa,daar zie ik wat in ja.Maar weetje,Ik voel me nu zo onzeker,omdat ik bang ben dat ik hem valse hoop geef.Want hij kwam vandaag op me afgelopen en wou me een knuffel geven,maar omdat ik dus geen valse hoop wil geven,ontwijkte ik hem,en prikte gwn ff in zijn zei. Of is een knuffel nog niet zo erg? O.o


    Sometimes it's best not to care.

    xLoveIsDeadx schreef:
    als hij echt zegtdat hij je leuk vindt, dan moe tje dat juist wel zeggen. kijk het nu nog even aan..


    Ja maar ik verwacht niet dat ie ineens gaat zeggen van 'Ik vind je leuk' Ö


    Sometimes it's best not to care.

    :o die is bestwel wanhopig.. ik bedoel omdat je je aan een papiertje sneed..? He's in love ;] ik heb ook een persoon die mij hoogswaarschijnlijk leuk vind maar ik hem niet :/ en hij is bestwel.. ehm.. ugly.. en vreemd hij heeft bijv. een grote haat aan christenen en dat uit ie ook gewoon, en dát vind ik niet kunnen.. :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zo... Everybody loves you baby. Zeg gewoon heel onopvallend in zijn bijzijn hoe fijn je het vind dat je weer iemand leuk vind, en dan zeg je hoe knap hij wel is. Maar dan zeg je dus de naam van... OMG. :$ Hoe heette hij ook alweer? (Je crush)?


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Zo... Everybody loves you baby. Zeg gewoon heel onopvallend in zijn bijzijn hoe fijn je het vind dat je weer iemand leuk vind, en dan zeg je hoe knap hij wel is. Maar dan zeg je dus de naam van... OMG. :$ Hoe heette hij ook alweer? (Je crush)?

    Ja maar dat vind ik best klote voor hem,want straks breek ik hem,en heeft ie dan veel verdriet! =[ en dat wil ik dus ook niet! Ö

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Jij hebt toch ook veel pijn gehad? En onbeantwoorde liefde doet ook pijn. Let's say; Het is voor zijn eigen bestwil!


    You move me ......... Kurt

    MissShinoda schreef:
    :o die is bestwel wanhopig.. ik bedoel omdat je je aan een papiertje sneed..? He's in love ;] ik heb ook een persoon die mij hoogswaarschijnlijk leuk vind maar ik hem niet :/ en hij is bestwel.. ehm.. ugly.. en vreemd hij heeft bijv. een grote haat aan christenen en dat uit ie ook gewoon, en dát vind ik niet kunnen.. :x



    Hmmpf,Tjaa dat is best wel dom idd.Die jongen waar ik het over heb,die is niet lelijk,Maar wel klein x'D En het is ook niet zo dat je zegt van OMG HIJ IS LEKKER! O.o Maarjah,ik vind hem dus niet leuk!,en dat wil ik ook niet.Ik ben gwn stapel op iemand anders.:$


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    (...)
    Ja maar dat vind ik best klote voor hem,want straks breek ik hem,en heeft ie dan veel verdriet! =[ en dat wil ik dus ook niet! Ö

    x

    Je kunt dit niet zeggen zonder hem te breken. En hij weet niet dat jij weet dat hij jou leuk vind dus als je het onopvallend doet. Gewoon zeggen wie jij wel leuk vind als hij erbij is ofzo, dan komt het hard aan maar minder hard aan dan te zeggen "Ik vind jou niet leuk..."


    -

    Spitfire schreef:
    Jij hebt toch ook veel pijn gehad? En onbeantwoorde liefde doet ook pijn. Let's say; Het is voor zijn eigen bestwil!


    Dat is waar,maar omdat ik die pijn ook gehad heb,weet ik hoe het is.En hoe je er kapot aan kan gaan.En dat wil ik liever niemand anders aandoen,of zien meemaken! =[


    Sometimes it's best not to care.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Je kunt dit niet zeggen zonder hem te breken. En hij weet niet dat jij weet dat hij jou leuk vind dus als je het onopvallend doet. Gewoon zeggen wie jij wel leuk vind als hij erbij is ofzo, dan komt het hard aan maar minder hard aan dan te zeggen "Ik vind jou niet leuk..."


    Ja,dat is waar..maar tog vind ik het best sneu! ='[ Maybe moet ik afwachten tot hij vertelt dat ie me leuk vind,maar dat ik dan zeg dat ik niets meer voor hem voel dan gwn vrienden.


    Sometimes it's best not to care.

    Haii haii'
    Wat ik zou doen als hij zoveel aandacht vraagt dan zou ik gewoon minder met hem omgaan zegmaar dat het mider word en als het echt een goeie vriend is waar je altijd mee omgaat zou ik er gewoon over praten want dan zou dat niet zoon probleem zijn ik zou het wel op een goed moment doen en niet waar anderen bij zijn.