• De stelling van vandaag luidt:
    Het weekend is net één dag te kort

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Helemaal mee eens. Door de weeks moeten we al 5 dagen zoveel werk verrichten en dan heb je daarna maar 2 miezerige daagjes vrij. Het is niet eens eerlijk verdeeld! Eigenlijk vind ik dat we 5 dagen vrij zouden moeten zijn en 2 dagen werken, maar hmm... Dat is misschien een beetje te veel gecraagd ^^'


    Get back motherfuckerz'

    Helemaal mee eens van mij mag het weekend 7 dagen durenxD


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    ja :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eigenlijk wel, maar om dat nu gelijk te veranderen gaat me te ver. Ik kan hier wel leven met 2 dagen weekend.


    History is not hatred.

    Mee eens, ze laten ons wel lekker 5 dagen hard werken, en dan geven ze ons maar 2 miezerige dagen vrij. En dan moet je óók nog een huiswerk gaan maken op minimaal 1 van die 2 dagen. Dus eigenlijk heb je dan maar 1 dag écht vrij.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee Eens.

    Mee eens.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Neuh, vind ik niet. Op dit moment heb ik namelijk elke week 5 dagen weekend xD Ik vind hem dus lang genoeg.

    Okayy, genoeg gekloot. Ik ben eigenlijk wel voor 3 dagen weekend, want je werkt door de weeks dan keihard en dan krijg je maar 2 dagen om uit te rusten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens. Vijf dagen in de week naar school is goed en 2 dagen weekeind is ook prima! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mmhh, eens.. want aan maandag heb je toch niks kan je beter nog een extra dagje uitrusten. maandag is iedereen super lam en gebeurt er toch niet veel. dus 3 daagjes weekend 4 daagjes school,, zalig(A)


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Eens. Vijf dagen school zijn ontzettend vermoeiend, en als je dan eindelijk uit bent gerust in het weekend is het alweer maandag.
    een dagje langer is nog niet eens zo'n stom idee. (A)


    Save me with your love tonight.

    Als je zoals ik ziek bent niet :Y)
    Maar anders zeker wel. Veel mensen hebben ook nog een bijbaantje en werken de hele zaterdag en dan heb je zondag nog hardstikke veel huiswerk, waardoor je helemaal geen tijd voor jezelf hebt, zelfs niet als je niet werkt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vind ik niet.
    Als de weekenden worden verlengt, worden vakanties korter.


    I want my bloody cheese now!^^

    Vind k ook!
    De jongen die ik leuk vind is altijd op maandag vrij en de rest in het weekend werkt hij.
    Dus als maandag ook nog weekend was!
    xox'

    Ja, ik heb altijd als ik met school bezig moet de zaterdag een feest en dan blijf ik ergens slapen of iemand bij mij en dan is de zondag dus ook weg en kan ik niks doen. Als maandag er nog bij zat kon ik dan bezig :')


    -