• De stelling van vandaag luidt:
    Het weekend is net één dag te kort

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nah niet mee eens, stel je voor dat dat ingevoerd wordt, dan na een tijdje zijn er weer mensen die hem nóg langer willen. Ik heb trouwens toch al 3 dagen weekend, dus nee, het hoeft niet. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bijna iedereen die ja zegt vindt dat puur om eigenbelang. 8)
    Ik vind van niet. Wees blij, op sommige scholen moesten kinderen op Zaterdag naar school.
    En bovendien heb je dan helemaal niets meer aan een week.


    -

    Het weekend kan niet lang genoeg zijn. :'D


    blame the bully.

    Neuh, het is nooit lang genoeg. Als het uit 3 dagen zou bestaan, zou iedereen en 4 willen :]

    Ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het wel te kort, maar als je het met één dag verlengd, wil iedereen toch steeds meer :P
    Dus laat maar zo ;)

    jap =]


    It's not the same without you.

    Jaaa echtwell =O.

    Nee lang genoeg.
    Zo kunnen we wel heeel lang doorgaan..
    Dan 3 dagen, dan moeten ze er 4.
    School is ook belangrijk, en als jullie langer weekend hebben gaan ze zich weer vervelen (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, ik vind dat er 1 bij moet.
    Omdat toch veel kinderen moeten sporten op zaterdag (aangezien de tweede kamer dat graag wil) en op zondag willen ze vaak afspreken ofzo. Dus als er 1 bij zou komen, zouden ze daar hun HW kunnen maken, hebben de leraren minder gezeur^^

    [/mijn logica]


    -

    Inderdaad!
    En die 2 dagen kun je nog huiswerk maken en leren..


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is niet nodig.

    Maar het zou wel fijn zijn, ik moet vrijdag avond dan hockeyen en zaterdag ben ik ook de hele dag aan sport kwijt, en dan soms zelfs op een zondag als ik met een ander team mee doe. Dan heb ik soms alleen zondag, om dan te leren of huiswerk te maken voor maandag.

    1 dag is beter (A)

    viedeogame schreef:
    Ja, ik heb altijd als ik met school bezig moet de zaterdag een feest en dan blijf ik ergens slapen of iemand bij mij en dan is de zondag dus ook weg en kan ik niks doen. Als maandag er nog bij zat kon ik dan bezig :')

    _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mee eens.
    Mijn hersens komen dinsdag pas op gang.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.