• De stelling van vandaag luidt:
    Het weekend is net één dag te kort

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens!!!:D


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    jaa het is niet 1 dag te kort, maar 2 dagen te kort,
    ik wil langer weekend.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Mee eens. Doordeweeks moet een dag korter, wat dacht je van maandag? [:


    Underdog, just look at the mess you made.

    van mij mag het weekend 7 dagen duren xD ! geen school dus :p

    maar als de weekends langer zouden duren zouden de leeraren meer huiswerk geven x_x nog meer te doen x_x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MissShinoda schreef:
    ja :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mee eens. Ik heb bijna altijd zoiets van: God, nog een dagje vrij.
    Een driedaags weekend is overigens wel mogelijk: in de Filippijnen wordt dat gedaan om eventuele zaterdag scholieren toch hun vrije tijd te gunnen. Als je niet naar de zaterdag school gaat ben je dus 3 dagen vrij.
    Ze moeten daarentegen wel eerder naar school: Gemiddeld van half 8 tot 4, dus het heeft wel degelijk consequenties.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens, dude. Het is niet eens eerlijk verdeeld ><


    ok

    ja maar als we er een dag bij op doen hebben we weer minder vakantie anders komen we niet aan de uren :(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Vind ik niet. Als je er dan nog eentje bij doet, dan ga je weer denken van 'hmm, ik wou dat het weekend nog een dagje langer duurde.' Nee, ik vind het weekend namelijk wel lang genoeg. Hoe langer het is, hoe meer je er in kan plaatsen en je gaat dan altijd op dezelfde problemen botsen zoals nu. Dusja =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee
    doordeweeks is gewoon 1 dag telang


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Volledig mee eens.


    Tanya is de beste.

    Wie is hier niet mee eens? =D


    Some people make the world special just by being in it

    Expression schreef:
    Helemaal mee eens. Door de weeks moeten we al 5 dagen zoveel werk verrichten en dan heb je daarna maar 2 miezerige daagjes vrij. Het is niet eens eerlijk verdeeld! Eigenlijk vind ik dat we 5 dagen vrij zouden moeten zijn en 2 dagen werken, maar hmm... Dat is misschien een beetje te veel gevraagd ^^'



    *Mee eens*

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Mee eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Neuh, ik kan er mee leven. Stel luie mensen hier! ^^
    Het is wel zo dat er niet veel van je weekend overblijft als je zo veel huiswerk moet maken. Maar dan moeten ze dáár maar iets aan doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.