• Ik krijg net te horen van mijn broer dat ergens in Nederland, -weetnietmeerwaar-, er 3 katten van een hoge flat zijn gegooid.
    Daar kan ik zó boos om worden.
    Like, gooi jezelf dan lekker van een flat. Die katten zijn btw helemaal dood.
    Hoe haal je het in je domme kop, om dat te doen. "Laten we lekker katten van de hoogste verdieping gaan gooien".
    Ik hoorde ook dat het zondag avond op Undercover in Nederland over dierenmishandeling gaat, en dan hoor zo'n lul zeggen: 'Ja goh, eigelijk moet je iets hebben waar je een hond aan vast kan binden en die dan helemaal verrot kan schoppen'. Iets in die richting. Alleen bij het horen al, wordt ik agruhsief.

    Your opinion.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Damn, zoiets doe je toch niet? En zeker niet bij een beest dat zich niet kan verweren ><. Niet dat er echt beesten zijn dat zich kunnen verweren, behalve leeuwen dan [en al die andere gevaarlijke/té zware beesten], maar ik denk niet dat er iemand een leeuw durft op te pakken ><.
    Spring er dan zelf af en hoop dat je nog leeft zodat je jezelf maar eens lekker kan uitlachen.


    -

    Te laf op zelf iemand van zn eigen grootte te nemen. Dan ben je gewoon zielig. Dieren zijn er niet voor het 'plezier' van de mens. Dit is al erg, maar die paarden en windhonden enzo die ze vol steroïden spuiten om ze beter te doen rennen, vind ik er over gaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Leuk geprobeert om met een capslock woord in de titel aandacht te trekken, helaas is het verboden : )


    Wel heel zielig jha, van die katten.

    Als je dieren haat, waarom laat je ze dan niet gewoon met rust? Waarom door al die moeite gaan om ze van een flat te gooien?
    Stupid bloody animal cruelty.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Triest. Ben het met je eens.


    History is not hatred.

    Ik ga mijn mond even houden aangezien er dan toch aleen maar groffe dingen uit komen =)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    De enige reactie die ik dan heb: Doe het lekker bij diegene terug.
    Gooi je katten van de 5e verdieping? Dan gooi ik die gast met líéfde van de 5e verdieping af.
    Zo kwaad word ik erom he.
    Maar, helaas niet al te veel aan te doen ...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dit gaat veels te ver, inderdaad.
    Zo heb je ook die Spaanse traditie; stierenvechten. Dat is zielig.
    Echt zielig.


    -

    Das erg, wie gooit er nu katten van een flat?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    iemand uit mijn klas heeft woensdag een betoog [spreekbeurt] erover gehouden. echt zo erg. proefdieren, dierenhuiden, stierengevechten en windhonden, dat zijn de ergste dingen.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Die mensen zijn gewoon zo kansloos! Serieus. Dan ben je echt zielig.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells