• Ik wil een fret. En dan doe ik hem of haar aan een lijntje en dan ga ik er mee lopen. En ik ga hem of haar mee naar school nemen. -eigelijkniet-

    Wat willen jullie?


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik wil de twilight dvd als hij eindelijk uit is xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik wil vakantie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Repeat schreef:
    (...)
    Zijn fretten lief?
    Waar leven ze in? Een kooi? Nee toch xd

    eerst zaten ze in een helle groote kooi.. toen heeft me pa een oude kaast omgetovert tot hok..
    gowoon de deuren er uitslopen,, daar kippen gaas voor doen..
    trappetjes maken, zodat ze naar boven kunnen enzu..
    hangmattjes..
    De meine waren niet bepaalt lief.. tenminsten de ene was heel agreies, en de andere was heel rustig enzu..
    Maar mdat ze bijde heel ziek waren, kon ik niet met ze spelen,, en darom werd de ene agresief enzu..
    egt sneu..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    victory schreef:
    (...)
    eerst zaten ze in een helle groote kooi.. toen heeft me pa een oude kaast omgetovert tot hok..
    gowoon de deuren er uitslopen,, daar kippen gaas voor doen..
    trappetjes maken, zodat ze naar boven kunnen enzu..
    hangmattjes..
    De meine waren niet bepaalt lief.. tenminsten de ene was heel agreies, en de andere was heel rustig enzu..
    Maar mdat ze bijde heel ziek waren, kon ik niet met ze spelen,, en darom werd de ene agresief enzu..
    egt sneu..

    Oh, das jammer. Lijkt me wel leuk, zo'n fret : D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat ik geen examens had. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    fretten zijn toch die beesten die venijnig hard kunnen bijten? :$
    of is dat weer iets anders? xD


    It's not the same without you.

    wij hebben al een fred^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil vakantie. En een rustig leven [/lukt toch niet]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb er twee gehad. De ene (zijn naam was.. Fred ^^) is vorige zomer gestorven en 3 maanden later mijn andere (haar naam was Fien), ze zijn 8 jaar geworden ofzo, redelijk oud nog voor een fret. Maar het waren zulke lieve beestjes en ik mis ze :(

    Ik wil... een paarse lok in mijn haar. Of roze. En ik wil vakantie. En eigenlijk wil ik nog veel meer maar daar kan ik nu even niet opkomen.

    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Die zijn cool, aber die stinken wel x{
    Ik wil een chinchilla(H)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ik wil dat ik al 18 ben en nooit meer naar school moet.

    Mijn nicht had ook eens fretten, maar die kroppen alsmaar in haar trui. &dat vond ze niet meer zo fijn met al dat haar enzox'D maar ze waren wel lief enzo=P

    & Ik wil VAKANTIEE!=D *ben er hard aan toe*

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Die bijten heul heul heul hard :'). Naja niet allemaal maar als ze bijten kunnen ze wel heel hard bijten.

    Nou ik wil een David.. En dan doe ik hem ook een riempje om en dan gaan we ook wandelen.
    -ziet het al helemaal voor zich-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil een Alexandros. (cat)