• Wanneer wordt huiswerk in je agenda schrijven wel leuk? Oké,nooit. Maar het is wel iets beter te doen als je een kicken agenda hebt, toch? Zelfs de mannen van Tokio Hotel hebben nu hun eigen agenda. Die is te koop bij onder andere Bruna,Ako en The Readshop. De agenda is voor het komende jaar 2009/2010.
    Bron: Hitkrant 23, blz 47.

    Nu mijn vraag: Wie gaat hem kopen?

    Ik niet,want ik ben er toch niets mee. Wij krijgen van school zelf een agenda. Die er dus niet uit ziet ö

    heb hem al xD

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik niet,want ik ben er toch niets mee. Wij krijgen van school zelf een agenda. Die er dus niet uit ziet ö

    Wij ook, maar ik versier die zelf


    death to the one at the end of the serenade.

    DeadSocks schreef:
    (...)
    Wij ook, maar ik versier die zelf

    Haha ik ook. Maar eigenlijk mogen we dat niet,we moeten hem op het einde van het jaar afgeven in de staat hoe dat we hem hebben gekregen. Ahg ja,bij mij zal dat dus echt niet gaan want die hangt vol met alcoolstift [of hoe je dat schrijft] en tipex :'D

    ik niet, ik vind t een beetje kansloos :$
    maar ik heb m al wel in mn handen gehad en er staan wel vette live plaatjes in :P


    She said: I gotta find out for myself

    Ik moet hem nog steeds halen =3

    Ik ga die niet halen :'DD
    Heb er al 1 van Victoria Frances.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga hem waarschijnlijk halen,maar niet voor school. Ik zit dan in examen jaar en dan ga ik opschrijven wanneer ik wat ga leren enzo..Want het word wel belangrijk jaar:P..En belangrijke afspraken op te schrijven.
    En ik heb er 1tje van forever friends voor school om huiswerk op te schrijven.

    Ik heb hem al :)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ikke moet hem hebben ;D

    Ik heb hem al..;$


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik wíl hem wel, maar ik denk dat hij het in me klas niet lang overleeft =='
    Volgens mij ligt hij binnen de kortste keren in de prullenbak ofzo ><
    Dus nee, geen voor mij x]

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik niet,want ik ben er toch niets mee. Wij krijgen van school zelf een agenda. Die er dus niet uit ziet ö


    I need you like a heart needs a beat

    DeadSocks schreef:
    (...)
    Wij ook, maar ik versier die zelf


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik wil hem wel, maar ik ben bang dat ik dan geen leven meer heb. Volgens mij is hij naar een week volgetekend met allemaal teksten als: Manwijven, kutmuziek etc. Dus ik denk dat ik hem niet ga kopen.


    Love is the movement.