• Wanneer wordt huiswerk in je agenda schrijven wel leuk? Oké,nooit. Maar het is wel iets beter te doen als je een kicken agenda hebt, toch? Zelfs de mannen van Tokio Hotel hebben nu hun eigen agenda. Die is te koop bij onder andere Bruna,Ako en The Readshop. De agenda is voor het komende jaar 2009/2010.
    Bron: Hitkrant 23, blz 47.

    Nu mijn vraag: Wie gaat hem kopen?

    Ik krijg van school zelf een agenda. Officieel. Dus mag ik niet kiezen welke ik wil. Dus ga ik hem waarschijnlijk ook niet kopen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    In tegenstelling tot andere fans, loop ik niet zo te koop met mijn fanzijn. Ik weet trouwens ook niet voor hoe lang ik nog fan blijf, de jongens veranderen zo erg! Zodadelijk vind ik ze na een paar maanden niet meer leuk, kan ik een nieuwe agenda gaan kopen. Te veel werk en te veel geld. Trouwens, ik vind het wel een beetje overdreven, een Tokio Hotel agenda. Veels te commercieel...
    Ik ben toch van plan om gewoon een goedkoop prulding te gaan kopen en die dan vol te gaan plakken.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb er geen behoefte aan. Ik heb die van Victoria Francés.


    -

    xMAGNIFICENT schreef:
    Ik wíl hem wel, maar ik denk dat hij het in me klas niet lang overleeft =='
    Volgens mij ligt hij binnen de kortste keren in de prullenbak ofzo ><
    Dus nee, geen voor mij x]

    Dat klinkt bekend. Als er iets van TH in mijn klas te vinden is,dan verscheurt iemand het of lachen ze je uit.

    Ik heb em (Y)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik ga hem niet kopen. Ik ga naar het eerste jaar van het MBO, en ik wil niet een agenda waar twaalf en dertien jarigen ook mee rondlopen. >_<
    Sorry voor de mensen die hem wel hebben en ouder zijn. :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    I don't want it. (N)
    beetje bullshit :x
    een string van TH hebben is veeeeeeeeel leuker, understand?


    ok

    ik wil hem wel.. maar heb hem nog niet..:'D

    Ik hoef hem niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik zag m staan ja, maar ik ging toch al voor een Hema-agenda. Ik heb er in gekeken, er staan van die feitjes in die je leest als je net fan word. Beetje saai lijkt me. En hij is ook veel te druk, als ik nog fan zou zijn zou ik m ook niet kopen : )

    Ik heb hem al (A)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Sugar schreef:
    (...)
    Dat klinkt bekend. Als er iets van TH in mijn klas te vinden is,dan verscheurt iemand het of lachen ze je uit.

    Bij mij klinkt het ook bekend


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik wil hem nii, ookal ben ik fan. ^^ Ik heb de aller koewlste agenda dii er is; Een groene met Bill, Sopongebob, Humo, vlinder en doodskopstikkers! XD de randen heb ik rond afgeknip, er plakt een groot papiertj op met Jasmientj & Billiii! X'D En overal staat er 'I<3Thomasj' f iets in dii aard. ^^ Met andere woorden; mijn agenda is gwn zalig en nogal versleten want hij valt bijna uiteen. Ö


    If music be the food of love, play on!

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Haha ik ook. Maar eigenlijk mogen we dat niet,we moeten hem op het einde van het jaar afgeven in de staat hoe dat we hem hebben gekregen. Ahg ja,bij mij zal dat dus echt niet gaan want die hangt vol met alcoolstift [of hoe je dat schrijft] en tipex :'D


    Haha dat ken ik =p Bij ons mag dat ook niet; maarja ze zeggen daar toch niks op... Bij mij zit hij vol met foto's en flyers enzo - en handtekeningen waar ik op festivals in de zomer aan geraakt ben ;) Dat haal ik er natuurlijk allemaal weer uit; juist alles wat mijn vrienden erop eschreven hebben staat er dan nog op mrja pech =p tis niet alsof ze daar ooit nog iets mee doen behalve ergens in het archief gooien...


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    ik will eum