• Ongeveer hetzelfde probleem als thfobmcrlove met het topic irri meisje.

    Er zit een jonkie op school en die loopt me behoorlijk vaak de hele tijd achterna. Echt heel irri en de ene keer kan hij normaal doen en de andere keer heeft hij een enorme dikke bek. Heb hem al paar keer gewaarschuwd en zelfs een keer een behoorlijke klap gegeven waardoor ik dus naar huis ben gestuurd :S. Ik wil ook gewoon bij mijn echte vriendinnen/vrienden zitten zonder die gek erbij.

    Wat voor typje is het? Iemand die denkt dat hij heel wat is, zegmaar zo'n wannabe Hiphoppertje -__-'

    Moet ik mild blijven of moet ik gewoon keihard zijn. Iemand een tip?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Zeg gwn dat ie moet oprotten , hij is dan een meelopertje en hij wil stoer doen en bla bla bla

    Als ie niet weg wil , moet he echt gwn keihard zijn en als de leraar je erbij weg plukt dan vertel je gewoon dat dat joch zo irri is en dat je daar boos om wordt...

    ik hoop dat je hier iets aan hebt!


    Here I Am

    kdenk vooral hard zijn, hielp by my ook(yeah)
    ze "stalkt" nu andere meisjes ocharme...


    HaveFun!

    Oke thanks :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Jep je moet hard zij tegen zo van die sukkels :D
    Die willen gewoon een van jou zijn ...
    Dus moet je hun belachelijk maken waar iedereen bijstaat ...
    En ik spreek uit ervaring :D

    geef um gewoon zo een paar harde klappen totdat hij je niet meer durft aan te kijken ;) xx

    geef um gewoon zo een paar harde klappen totdat hij je niet meer durft aan te kijken ;) xx

    Weet je wat dan het probleem is? Dan krijg ik een dikke schorsing. Ik zou hem heel graag willen slaan en ook zo hard dat hij in het ziekenhuis beland maar dan word ik geschorst en dat wil ik niet :S.

    Het allerergste is dan dat hij me dan kan aanklagen voor mishandeling en dat ik een strafblad krijg en dat is niet wat ik wil.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    hmm en buiten sgool dan ;)

    nah, je moet gewoon een keer irritant terug gaan doen. bij mij heb ik ook zon meisje, echt niemand hier mag haar XD dus toen zat zij een keer bij ons en toen waren we haar de hele tijd aan hety negeren, en deden alsof ze en hoopje kleren was XD hard, ja weet ik, maar ze was wel weg XD maar de volgende pauze kwam ze er gewoon weer bij ziten '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    shit man... ik haat stalkers (puh) ik doe meestal net of ik het dan niet erg vind dat ie me stalkt. hij is toen uit verveling weg gegaan, omdat ik hem geen aandacht gaf.

    hmm en buiten sgool dan ;)

    Hij woont GELUKKIG voor hem dan in een ander dorp.

    Anders had ik hem allang meegelokt naar een stel homies van me en dan met zn allen stoten geven enzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Bij mij en thfobmcrlove was ddie ons oon aan het "stalken" ma wij hebben da een paar keer gezegd en dan is die weggegaan en nu is die wat "toffer"

    keihard

    als iemand mij zou stalken zou ik hem eerst vragen wrm dat die dat doen en of dat die eigelijk wel een leven heeft


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]