• ik zit nu in leerjaar 2 van VMBO economie onderwijs en er is net een nieuwe docente aan genomen, je raad het al het is mijn mentor.
    Ze kan niet echt goe les geven, leg iedere keer de les stil en als ook maar iemand praat roept ze al god verdomme door de klas heen.
    en nu vind zij het gek dat de hele klas haar asiociaal vind maar dat is niet meer dan logie's toch?


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    ja het is logies dat jullie dat vinden.

    dat deed mijn oud nl leraar ook. hij schold een keer met god(weet niet meer wat) en toen zei ik 'meneer u mag niet met god schelden , dit is een Christelijke school'
    en toen hij zo van'ga je mond spoelen dit is een Katholieke school'

    en toen kregen we een discussie over dat mijn school nu wel of niet Christelijk is omdat hij Katholiek is.

    een Katolieke school is toch ook een Christelijke school of ben ik nou gek?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ja en die van ons noemt leerlingen hoeren.
    Serieus, ik kijk nergens meer van op.


    No growth of the heart is ever a waste

    En als wij dat dan doen kijken ze ons vies aan. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    bij ons laatst zei een vervanger 'hou je kop' en iemand anders 'rot op', (Moest toen ook de klas uit).


    I live for the applause, you will die for it.

    het is vreemd dat ze vloekt voor de klas idd (:


    everybody needs a song.

    Wel vreemd. Maar veel leraren zijn zo. Als jij k*t zegt kijken ze je dom aan, maar mijn mentor bijv. scheld ook met godverdomme, k*t, k*ttekop (naar een leerling), hij noemt mensen met dyslexie megolen.. en dan zeggen ze; zijn vorm van humor. Ja me hol.
    Leraren moeten voorbeeld geven toch? ö

    Ik vind dat heel asosiaal! Dat doe je niet. Misscjien zitten er wel christenlijke kinderen tussen. En daarvoor kan je mentor wel geschorst worden! :O Bij ons zei een leraar een keer tyfus zooi en toen werd ie 3 dagen weggestuurd! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn mentor Handel doet dat ook. :X
    Maar onze klas kan niet zwijgen. Vooral die vervelende roddeltantes..
    Maar mijn titularis zei zelg nog tegen ons dat we de boom in konden. ^^
    Maar bij ons zijn alle leerkrachten slecht gezind, dus ben ik het al gewoon. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Carnage schreef:
    bij ons laatst zei een vervanger 'hou je kop' en iemand anders 'rot op', (Moest toen ook de klas uit).

    Dat gebeurt bij ons constant. Op een gegeven moment wordt het meer regel dan uitzondering.
    En als je er wat tegenin brengt (dus naar de coordinator gaat) neemt zij het toch alleen voor de leraren op.
    Je wordt er werkelijk strontziek van. Ikzelf heb nog geen zware problemen met leraren gehad, maar als ze me proberen te naaien, naai ik drie keer zo hard terug.
    That's the way I am.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo erg is het toch niet dat je leerkracht godverdomme roept? Of ligt dat gewoon aan mij. x-x

    ja en? Voor mij is dat niet echt speciaal een leerkracht gvd hore roepen.

    Als ik het voorbeeld van mijn mentor zou volgen, dan was ik nu een heel onbeschoft kind dat het huis uit gegooid zou zijn en momenteel in een afvalbak zou wonen. I'm glad I didn't follow hím :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tegenwoordig worden de docenten enzo steeds brutaler.
    Dat zie ik ook bij my op school,vroeger hoorde je ze nooit zulke woorden zeggen,kom je in nieuw jaar,,gelijk is het: Je moet je kop houden, je moet je bek houden!,,kut jong!! tering,,noem maar op.Ik vind dat echt assiciaal gedrag hoowr, als wij zoiets zeggen is het gelijk rode kaart halen:S

    Bij ons zeggen alle leerkrachten dat, zelfs van de 3de graad x) (Ligt aan de overkant van de straat) Maar niet in ons gezicht. (': Er zit een meisje bij mij in de klas, met een groot 'balkon'. Tegen haar zeggen ze wel recht in haar gezicht dat ze een hoer is en naar Brustem moet gaan. Wel erg. (':


    Don't be a drag, just be a queen.

    onze wiskunde leraar is 10x erger die spot met k*nker :S

    ja ik weet het onze leraren sporen niet..