• ik zit nu in leerjaar 2 van VMBO economie onderwijs en er is net een nieuwe docente aan genomen, je raad het al het is mijn mentor.
    Ze kan niet echt goe les geven, leg iedere keer de les stil en als ook maar iemand praat roept ze al god verdomme door de klas heen.
    en nu vind zij het gek dat de hele klas haar asiociaal vind maar dat is niet meer dan logie's toch?


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    xCIxTHx schreef:
    onze wiskunde leraar is 10x erger die spot met k*nker :S

    ja ik weet het onze leraren sporen niet..


    Ik vind dat echt niet normaal, moet je keihard gaan lachen als ze het krijgt..ik zeg altijd: Je kan er nu wel lekker mee gaan schelden,maar later als jij kanker krijgt,weet je niet wat je overkomt..(je snapt wel denk ik)..
    En als wij zoiets zeggen is het gelijk schorsing ofzo

    En dan zeggen ze dat de leerlingen erg zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn gymleraar noemt mij rustig een vuile flikker, een egoïst, of mijn vrienden kleine kleuters, irritant, etc.
    I don't care.


    -

    jah maar bij ons is het een leraares die al van een andere school afkwam ze is al eind 40 begin 50 zo iets, en ik vind ook dat je met mensen hun geloof rekening moet houden want ij hebben een cjistelijke school en 3/4 deel van de klas is ook christelijk dus dan is het niet normaal maar ik en een paar anderen hebben dr terug gepakt en met verf(die er binnen een jaar af gaat) op dr auto ''god haat U ook'' gespoten. daar had ze niet van terug


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Dan zouden ze bij ons veel godverdomme moeten roepen. Bij ons is het altijd rumoerig in de klas. Bijna nooit stil.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Onze leraren doen dat niet. :"D
    Hooguit een keer kut ofzo, maar dan in de zin van 'als je dat kut vind' blabla :"D
    Vind ik wel beter, leraren horen gewoon niet te schelden. Slecht voorbeeld.


    Mew <3

    Leerkrachten denken daze meer zijn omda ze ouder zijn en zogezegd wijzer zijn en ons dingen moeten bij leren. en denken daze alles mogen.

    Op mijn school vallen ze nog mee, ma bij ons zijn onze leerkrachten nog precies tieners die nog moeten uitpuberen x"D


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Vraag hem dit : Weet u wel dat u in feite een verdoemenis over uzelf uitroept ? God Verdom Me.
    Kijken wat 'ie dan zegt.

    ik kijk er ook niet van op

    Onse mentor schelde onse klas uit voor klootzakken
    met gevolg dat we dr alleen maar meer uitlachte:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Is onze school dan zo braaf, ik ken geen enkele leerkrachten die maar durft te vloeken voor de klas. ;o en wanneer wij het doen, wordt ons meteen een straf toegediend. :/


    It even took me by surprise

    Dat ben ik eigenlijk wel gewend want onze NASK leraar doet dat ook want wij zijn never nooit stil en al helemaal niet tijdens zijn les. (: Elke les verzinnen we wel iets nieuws om hem te pakken te nemen, we gaan ook nog een keer allemaal een ballon meenemen en dan tijdens zijn les los laten heb je allemaal ballonnen door de klas heen scheten jwz. (: En We praten altijd door als hij zegt dat we stil moeten zijn enzo en we nemen alles altijd te letterlijk. Bijvoorbeeld laatst is er iemand uti gestuurt want ze mocht niet lopen dus ging ze kruipen door de klas. xd

    En mijn biologie leraar zegt flikker op en trut en *** hij wou schelden maar hield zich in. Best jammer haha :'D En hij scheld met vuile loeder en pannekoek. (A)


    when words fail, music speaks.

    ja, ik herken het. godverdomme, hoer,slet,trut het word allemaal maar geroepen ><

    Ja,
    dat is wel ngal logisch dat ge die asso vind.
    Ma ons leerkrachten kunnen ook een stukske schelden in de klas, howr. Die van fysica overlaatst: Hou u bakkes!! Kei hard door de klas. En dieje van Latijn heeft eens tegen een leerling geroepen: brandt in de hel stom wicht! Ja, sommige leerkrachten zijn echt weird..

    Ng een vraagje: wat is een mentor? Sorry, maar wij hebben da nie op school. *voelt zich dom*


    Got up on the wrong side of life today

    Decayed schreef:
    Zo erg is het toch niet dat je leerkracht godverdomme roept? Of ligt dat gewoon aan mij. x-x


    Scream for mercy!

    En dan zeuren leraren over de leerlingen,


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'