• Ik ben met een nieuwe story begonnen en ik vroeg me af of iemand het misschien wou lezen ^^ Volgens mij is het de eerste Kellan Lutz story/serie op quizlet..
    Haar leven heeft ze achter gelaten voor die ene grote kans in Amerika. Haar enige interesse de filmwereld, haar enige doel een grote director worden. Diep van binnen de wens ontdekt te worden als actrice.

    Samantha Gordon heeft haar hele leven in het kleine Nederland gewoont. Haar hele leven droomt ze er al van om later bekend te worden in de filmwereld, actrice of director worden haar doel. Haar hele leven word op zijn kop gezet als ze tot haar verbazing met haar profielwerkstuk over de filmwereld een beurs krijgt aangereikt van de New York Film Academy. Veel twijfel is er niet, ze gooit haar hele leven over de boeg en verhuist naar America, waar ze de Film Academy zal volgen.

    Een baan gevonden, een leuk appartement, maar haar leven lijkt niet compleet. Dit alles verandert echter als het tijd is voor haar stage en ze ontdekt dat ze mensen zoeken voor de verfilming van Breaking Dawn. Voor de tweede keer staat haar leven op zijn kop als ze aangenomen word, maar zal ze dit wereldje wel aan kunnen?


    http://www.quizlet.nl/stories/2061/straight-of-the-silver-screen--kellan-lutz/


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.