• Hallo allemaal,
    http://shinefm.listen2myradio.com/
    Even een kleine aankondiging, Vanavond zal op Quizlet Radio de Pop Top 40 te horen zijn!

    De Top 40 Word gepresenteert Door DJ Rick(juh) Ik dus
    Wat komt er nog meer?
    -Het weer :Y)
    -Misschien bel ik iemand op die luistert.

    Luister jij gezellig mee om 19:00?
    Tot dan!
    -Rick(juh)
    http://shinefm.listen2myradio.com/


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rick, kan je niet na 10 nummers even weer een overzicht geven ofzo? dat je hebt, en dit zijn de nummers 30 tot 20 ofzo? naja.. het is een ideetje...

    Wees jaloers op mij XD
    Ik en rick iriteeren elkaar op MSN^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    FallenStars schreef:
    huiswerk.. phoee dat heb ik al een tijdje niet meer xD..
    ik heb vandaag alleen maar op de ds en pc gezeten xD

    ik moet nog super lang naar school, dus zal ik ook nog wel super lang hw hebben.. maarja... :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik moet nog super lang naar school, dus zal ik ook nog wel super lang hw hebben.. maarja... :Y)

    ik moet hierna ook nog wel naar school,, en daar het huiswerk van is nog lastiger dan het middelbaar,, dus ik moet scripsie's (ofzo?) maken, ook al weet ik niet eens wat het precies is,, en ik moet nog allerlij andere dingen die ik van me zus heb gehoord.. maarja,, volopig nog niet klaar xD


    Nvt

    Het topic is zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai


    Ik begin alweer te spammen:Y):Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    FallenStars schreef:
    (...)
    ik moet hierna ook nog wel naar school,, en daar het huiswerk van is nog lastiger dan het middelbaar,, dus ik moet scripsie's (ofzo?) maken, ook al weet ik niet eens wat het precies is,, en ik moet nog allerlij andere dingen die ik van me zus heb gehoord.. maarja,, volopig nog niet klaar xD

    haha, :'D

    dit lied van kings of... vind ik echt stom... maarjaa:Y)

    jeuj Use Somebody!! ^^

    Er reageren neit veel mensen in eht topic^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik heb geen huiswerk :O..
    nee allang niet meer:Y)
    alleen als ik naar andere school ga:S
    want dan moet ik waarschijnlijk allemaal grote werkstukken ofzo (heel uitgebreid) over kinderen gaan houden..
    maar volopig nog niet (:


    Nvt

    @ TeamEdward: iedereen is aan het denken, wat moet ik morgen mee naar school nemen? en dus kunnen ze niet reageren.:'D

    bij mij deed de radio vaag.. o.O

    [/red]Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    strx ga ik je gebril ondvoeren
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    ik ben aan het twijfelen die witte of grijze
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    nu ben ik weer weg
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    en ik heb er een meegenomen
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    ga maar snel kijken
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    ik heb een zwarte en grijze
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    Oew nu heb je me onderkt ^^ ik heb die zwarte meegenomen en een witte in plaats gelegt^^[c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    whahah
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    ik meen het
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    NIET
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    er zit nog een zwarte hier
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    2 zwarte?
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    een zwarte 1 grijze

    Ik heb de gerbil van Rick gestolen wat zal ik er mee doen??:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Whipple schreef:
    @ TeamEdward: iedereen is aan het denken, wat moet ik morgen mee naar school nemen? en dus kunnen ze niet reageren.:'D


    JA IDD XD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    [/red]Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    strx ga ik je gebril ondvoeren
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    ik ben aan het twijfelen die witte of grijze
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    nu ben ik weer weg
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    en ik heb er een meegenomen
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    ga maar snel kijken
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    ik heb een zwarte en grijze
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    Oew nu heb je me onderkt ^^ ik heb die zwarte meegenomen en een witte in plaats gelegt^^[c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    whahah
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    ik meen het
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    NIET
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    er zit nog een zwarte hier
    Selena<3 (ETEN XD) zegt:
    2 zwarte?
    [c=4]-Rick MaaiKe ,MaaiKe ,ik hou ZO VEEL van jou! jij betekent alles voor mij!! 6,5 maanden samen!! [/c] zegt:
    een zwarte 1 grijze

    Ik heb de gerbil van Rick gestolen wat zal ik er mee doen??:Y)

    aan mij geven :Y)