• Voor Nederlands moeten we 3 verhalen nemen, 1 ervan is waargebeurd bij je eigen, welke denk jij dat het is?

    -Om bijna vijf uur 's morgens werd ik wakker door een computer die nog aanstond, ik stapte uit mijn bed en zag dat mijn mama ook niet kon slapen. Toen vroeg ik of ik de computer mocht afsluiten. Eerst zei ze 'nee', uiteindelijk zei ze toch 'ja'. Ik ging naar de bureau en begon duizelig te worden toen ik op 'afsluiten' wou klikken. Mama slaakte een gil. Zonder dat ik het wist lag ik plotseling op de grond, ik dacht dat ik in slaap was gevallen maar mama zei dat ze een bonk hoorde, ook schreeuwde ik het uit van de pijn. De kast stond open toen ik op de grond lag

    -We waren in de Ardennen met vrienden, er waren twee honden bij -die het niet goed met elkaar konden vinden. De ene hond liep naast mij, vooraan, de andere helemaal achteraan. Plots waren de honden aan het vechten met elkaar, met mij in het middelpunt. Ik werd gebeten, door een hond, het kon de lieve zijn, maar ook de stoute. Het zal altijd een raadsel blijven wie mij gebeten heeft, gelukkig zie je het grote litteken amper.

    -Verhaal 3 weet ik nog niet.

    Welke denk jij dat waar is?























































































































































    Het is 1 (:


    Only losers can act the way you do

    maar dit zijn toch maar twee verhalen? Ik snap hem niet geloof ik:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Kikkerxlove schreef:
    maar dit zijn toch maar twee verhalen? Ik snap hem niet geloof ik:$
    Verhaal 3 heb ik nog niet


    Only losers can act the way you do

    LizesDrol schreef:
    (...)Verhaal 3 heb ik nog niet

    ah, vandaarxd


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?