• Heeejjzz

    Dus ; een vriendin van mij beweert dat ze geesten ziet/hoort/voelt ... Ik vind het persoonlijk een beetje raar en ze maakt me echt bang . Moet ik haar wel geloven ? En wie gelooft hier nog in geesten ? Of wie heeft al eens geesten opgeroepen ?

    btw : geen haat reactie's ofzo , ik vraag het gewoon maar ...

    Greeetzz Jill

    Ik heb ze opgeroepen ja, en dr gebeurden dingen. Maar toch geloof ik dr niet in. Het slaat toch nergens op dat mensen als ze dood gaan 'onzichtbaar' worden en dan een beetje gaan rondzwerven..--'
    En op internet kan ineens iedereen geesten zien maar in real life niemand [hoe toevallig...:')].
    En ik ben dr gewoon te nuchter voor:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze bestaan wel :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik geloof dat ze wel bestaan ,maar dat de geest naar dehemel gaat .

    maar een ding je moet geen geesten gaan oproepen want dat kan fatale gevolgen hebben, als je een kwade hebt kunnen ze je helemala gek maken,netzolang je raar dingen kunt gaan doen

    Decoy schreef:
    Ze bestaan wel :X
    'Tis nooit bewezen en ik denk vooral dat de meningen erover verschillen

    Ik geloof het ook.. Kijk als je dood gaat kan toch niet alles in je weg gaan er moet toch altijd wat overblijven.. Moeilijk uitte leggen maar ik geloof er wel in..


    ...

    sweetlovley schreef:
    ik geloof dat ze wel bestaan ,maar dat de geest naar dehemel gaat .

    maar een ding je moet geen geesten gaan oproepen want dat kan vantale gevolgen hebben, als je een kwade hebt kunnen ze je helemala gek maken,netzolang je raar dingen kunt gaan doen
    fatale niet vantale lieve schat;)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik denk ook dat ze bestaan. Al zijn er natuurlijk geen bewijzen voor.


    Never run out of reasons to smile...

    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,
    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.
    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.
    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet

    -Rick(juh)
    [wijsneusmode uit/]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    LALALALALA schreef:
    (...)fatale niet vantale lieve schat;)







    oo zal ik wel ff gaan verbeteren

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,
    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.
    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.
    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet

    -Rick(juh)
    [wijsneusmode uit/]
    Nu ga je dromen van veel Q'ers verpesten ='D

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,
    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.
    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.
    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet

    -Rick(juh)
    [wijsneusmode uit/]

    Je bent geen wijsneus je hebt gewoon gelijk:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zie geen personen maar energieen -komt op hetzelfde neer-, mijn hele familie. Dus tot ik een andere verklaring krijg, geloof ik in geesten.

    Wat Rick zegt kan waar zijn, maar ik geloof erin dus ja. Wie ben jij om te zeggen dat het waanideen zijn? :3


    You move me ......... Kurt

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,
    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.
    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.
    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet

    -Rick(juh)
    [wijsneusmode uit/]

    True.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Spitfire schreef:
    Ik zie geen personen maar energieen -komt op hetzelfde neer-, mijn hele familie. Dus tot ik een andere verklaring krijg, geloof ik in geesten.

    Wat Rick zegt kan waar zijn, maar ik geloof erin dus ja. Wie ben jij om te zeggen dat het waanideen zijn? :3


    Jep over die energie'en heb je gelijk.
    Zodra jij je geest van je lijf ervoor open zet, komen die "energie'en" binnen. En kunnen je hersenen dingen goed gaan inbeelden.

    Je gaat dingen voelen, zien, horen, ruiken. Je hersenen kunnen veel met je doen en een goed spelletje met je spelen :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het is waar en omdat ik het zelf ook kan. Maar Rick hoe verklaar je dan dat ik toen ik huilend in me bed lag vroeger, dat ik toen een hand over me wang voelde wrijven ?