• Heeejjzz

    Dus ; een vriendin van mij beweert dat ze geesten ziet/hoort/voelt ... Ik vind het persoonlijk een beetje raar en ze maakt me echt bang . Moet ik haar wel geloven ? En wie gelooft hier nog in geesten ? Of wie heeft al eens geesten opgeroepen ?

    btw : geen haat reactie's ofzo , ik vraag het gewoon maar ...

    Greeetzz Jill

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,
    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.
    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.
    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet

    -Rick(juh)
    [wijsneusmode uit/]

    Is het eens met Rick de weerman :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    soms bestaan ze wel
    en soms ook weer niet..


    we've only said goodbye with words

    Ik geloof er wel in.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zie ze niet. Maar hell yezz dat ik er in geloof ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik geloof er eerlijk gezegd niet in.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik geloof in geesten en ben absoluut niet van plan om ze op te gaan roepen. Ik vind dat je je vriendin gewoon serieus moet nemen :') Een goede vriendin van mij is een keer bezeten geweest, haar ogen werden zwart, ze werd 'gevaarlijk' en ze begon van alles te roepen in een vergeten (slaven?) taal. Echt heel erg eng.


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Ik geloof in geesten en ben absoluut niet van plan om ze op te gaan roepen. Ik vind dat je je vriendin gewoon serieus moet nemen :') Een goede vriendin van mij is een keer bezeten geweest, haar ogen werden zwart, ze werd 'gevaarlijk' en ze begon van alles te roepen in een vergeten (slaven?) taal. Echt heel erg eng.





    iel hoe eng

    Ik geloof het wel ^^ Maar dan in de vorm van energieen enzo... en misschien in de vorm van schaduwen ^^ Maar ik zou ze niet oproepen... Want je weet niet wat je oproept...

    ik heb een keer een verhaal gehoord van een vriendin dat er een vrouw was die eem keer geesten had opgeroepen en dat ze een keer ging slapen en dat de kat bezetn ws en dat de hele bank in de brand vloog en dat ze leven verbrand was.



    maar weet niet of het echt was gebeurd

    Ik geloof niet zo zeer in geesten, maar wel dat er meer is. Maar wat 'meer' is zullen we nooit weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind het eng om erin te geloven, daar kom ik eerlijk voor uit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    k geloof er niet in.. geen bewys genoeg. filmpjes op youtube zyn allemaal photoshop. mensen proberen elkaar echt bang te maken ofzo.


    damn. :$

    ik denk dat ze wel bestaan... k zat ooit op mijn kamer achter mijn laptop... en toen voelde ik een hand door mijn haren gaan. en ik was toen alleen thuis!!!

    best creepy..


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...

    Ik heb ze ook ''opgeroepen'' maar de vriendinnen waar ik dat mee deed naaien je gewoon waar je bijstaat. Het is gewoon dat mensen het zelf bedenken dat ze het zien. Als ik het graag genoeg zou willen zie ik die dingen ook heus wel hoor. Maar je houd jezelf gewoon voor de gek. Dus laat ik het zo zeggen, als je er gewoon niet in gelooft kan er niks gebeuren.


    "Let them eat cake!"

    ik geloof van wel.. want mijn moeder had 's ochtends een keer de was op zolder opgehangen en toen ze terug kwam was de was aan elkaar vast geknoopt.. En niemand was op zolder geweest:|


    T O K I O H O T E L < 3