• Heeeee, (flower)
    Nou gistere was dus die 'anti Bill' dag in Utrecht, en nu stond op een site dat alle fans zit in hun msn naam moeten zetten: FUCK DIE KUT TMF[NL]!! :@
    Dat vond ik persoonlijk iet TE, dus we kunnen er ook dit van maken: TMF[NL] suckt! :@
    Klinkt toch iets beter denk ik xD!
    Njha laat hier ff je comment achter over wat je ervan vind! (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    Huh?!

    Heeft TMF Nederland égt nen anti TH dag georganiseerd?! DA MEENTGE NI?! Ik wist da totaal ni! Djeezes! Pummels! :@;)


    007

    Heeeee, (flower)
    Nou gistere was dus die 'anti Bill' dag in Utrecht, en nu stond op een site dat alle fans zit in hun msn naam moeten zetten: FUCK DIE KUT TMF[NL]!! :@
    Dat vond ik persoonlijk iet TE, dus we kunnen er ook dit van maken: TMF[NL] suckt! :@
    Klinkt toch iets beter denk ik xD!
    Njha laat hier ff je comment achter over wat je ervan vind! (baby)
    Sorry en neem dit alsjeblieft niet op als ene belediging.. maar waar maken jullie je druk om?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    JAAAH met spandoeken en alles!! :P Echt ik zweer het dan zullen ze pas opkijken!


    Tears are crashing out of my eyes

    Dat deed ik al^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    JAAAH met spandoeken en alles!! :P Echt ik zweer het dan zullen ze pas opkijken!


    Dat wilde ik al zolang doen, maar niemand wilde meewerken, en als je alleen daar loopt ziet het er lullig uit..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Huh?!

    Heeft TMF Nederland égt nen anti TH dag georganiseerd?! DA MEENTGE NI?! Ik wist da totaal ni! Djeezes! Pummels! :@;)

    er staat nergens dat tmf dit georganiseert heeft..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)Sorry en neem dit alsjeblieft niet op als ene belediging.. maar waar maken jullie je druk om?

    x.


    eigenlijk om niks ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    er staat nergens dat tmf dit georganiseert heeft..


    Ze werken eraan mee..en waarom zetten ze het op hun site als ze er geen ene hond mee te maken hebben?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/98281/anti_bill_th_meeting_op_utrecht_cs.html
    just look, dit is van de TMF site!!


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind het opzich wel een hip idee die optocht, maar ... het helpt toch niks, ja je bereikt ermee dat je misschien op RTL nieuws komt, maar meer ook niet^^ en ik denk.. dat als je dat bereikt hebt, je dan TH ook een slechte naam geeft, of juist niet? Want dan zien ze de fans als agresieve, snel boze, nergens tegen kunnende fans. of niet .. ?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    MAAR Als je het dan wel bereikt hebt, en het komt ergens op en TH ziet het toevallig weten ze meteen hoe TMF inelkaar steekt..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ze werken eraan mee..en waarom zetten ze het op hun site als ze er geen ene hond mee te maken hebben?

    om gewoon het nieuws te posten? ze hebben toch ook niets te maken met de eerste woordjes van bill of hebben ze dat soms ook georganiseert..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    om gewoon het nieuws te posten? ze hebben toch ook niets te maken met de eerste woordjes van bill of hebben ze dat soms ook georganiseert..


    Eerste woordjes van Bill? Waar heeft dat op de site gestaan? Nergens..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    MAAR Als je het dan wel bereikt hebt, en het komt ergens op en TH ziet het toevallig weten ze meteen hoe TMF inelkaar steekt..

    ja en hun fans..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    Eerste woordjes van Bill? Waar heeft dat op de site gestaan? Nergens..

    wel waar hierzo:
    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/97829/de_eerste_woordjes_van_bill_th.html


    Je moet worden wie je bent.