• Heeeee, (flower)
    Nou gistere was dus die 'anti Bill' dag in Utrecht, en nu stond op een site dat alle fans zit in hun msn naam moeten zetten: FUCK DIE KUT TMF[NL]!! :@
    Dat vond ik persoonlijk iet TE, dus we kunnen er ook dit van maken: TMF[NL] suckt! :@
    Klinkt toch iets beter denk ik xD!
    Njha laat hier ff je comment achter over wat je ervan vind! (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ja en hun fans..


    Ja daarom, dan krijgen ze een beeld van de fans alsof het van die debielen zijn. Daarom heeft het geen zin denk ik. Als je een optocht doet moet het écht om een extreme reden zijn. Vind ik..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar dan weten ze ook dat hun fans hun steunen!!


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar dan weten ze ook dat hun fans hun steunen!!


    Hmm.. het is helemaal hoe zij het opvatten.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja daarom, dan krijgen ze een beeld van de fans alsof het van die debielen zijn. Daarom heeft het geen zin denk ik. Als je een optocht doet moet het écht om een extreme reden zijn. Vind ik..

    ja vind ik ook..


    Je moet worden wie je bent.

    Ok, misschien krijgen we dan wel een slechte naam, maar hun mogen toch ook neit zo 1,2,3 Bill belachelijk maken :O


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ja vind ik ook..



    [/*zucht*] Ze zijn gewoon hoopjes stront, en zijn levenloos. Ik kijk niet meer naar Reaction en als ik erachter kom dat TokioHotel daar een intervieuw heeft, ga ik naar de studio en dan bler ik pas alles onder^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ok, misschien krijgen we dan wel een slechte naam, maar hun mogen toch ook neit zo 1,2,3 Bill belachelijk maken :O


    Er zijn nou net wat haters op de wereld, net zo als dat er fans zijn.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    It´s a weird life on earth! xD


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ga gewoon naar de studio als TH daar komt en neem ik een spandoek mee en zet ik erop in het Duits;'Ze naaien jullie een oor aan..' en dan schreeuwen^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ^^ ik ga. ik wordt hier moe van ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    AxKaulitz ik heb je toegevoegd in me vriendenlijst ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ga gewoon naar de studio als TH daar komt en neem ik een spandoek mee en zet ik erop in het Duits;'Ze naaien jullie een oor aan..' en dan schreeuwen^^

    Jaa, dat meoten we eigenlijk met een heleboel fans doen! Ok is goed ik voeg jou ook toe!


    Tears are crashing out of my eyes

    Haat aan TMF!!! (6)


    Tears are crashing out of my eyes

    Uche.Oke ik was ook wel boos toen ik het zag maar eigenlijk gedragen wij ons nu hetzelfde als die haters. Ik bedoel hoe kom je hier verder mee de hele tijd over en weer ruzie maken. Hun keus om bill belachelijk te maken, onze keus om Bill wel lekker te vinden. Allemaal onze eigen mening, toch.? Er is iets van vrijheid van meningsuiting toch.? Nou dat is dit toch,. Ik bedoel wij zijn even levenloos als we daar bij tmf de hele brut bij elkaar staan te bleren... Tenminste dat vind ik.. En ga nou niet mij haten, want jullie weten ook wel dat het zo is..:$

    Liefs,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het een kinderachtige actie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'