• Heeeee, (flower)
    Nou gistere was dus die 'anti Bill' dag in Utrecht, en nu stond op een site dat alle fans zit in hun msn naam moeten zetten: FUCK DIE KUT TMF[NL]!! :@
    Dat vond ik persoonlijk iet TE, dus we kunnen er ook dit van maken: TMF[NL] suckt! :@
    Klinkt toch iets beter denk ik xD!
    Njha laat hier ff je comment achter over wat je ervan vind! (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    hoezo kansloos xD!
    Als ze 1x monsoon horen of don´t jump en ze weten wat het betekent denk ik dat ze er anders over denken!

    jah idd die mensen zijn zoo kansloos bezig!!!
    ik bedoel... wat hebben ze eraan wat berijken ze??? whahaha alleen maar ene heleboel boze mensen die nooit ver zich heen zal laten lopen.. en die alles afbreken(6)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    wij hebben allemaal: Haat aan TMF!
    xD

    Wij gaan ook een actie beginnen tegen TMf want ze kraken constant Tokio Hotel af!

    voor meer Info ^^:

    http://atdabm.hyves.nl/

    maar jullie vinden wel dat ze ons(de fans) moeten rescpecteren met onze keus om kwijlend naat TH te kijken maar wij moeten eigenlijk ook de keus van de andere(de haters) rescpecteren want niet iedereen kan het zelfde leuk vinden.
    maar dat tmf dat heeft gedaan vin dik ook stom waarom laten ze hun niet gewoon met rust want ze hebben niks anders gedaan dan knap en sexy zijn en natuurlijk goeie muziek gemaakt.
    dat is gewoon mijn mening.

    ok, als het bij hun menig geven bijft vin ik het oké! Maar dat gebeurt niet!! Ze slaan fans in elkaar en pesten fans tot dat ze in huilen uitbarsten! Dit is geen mening meer geven! Dit is gwn pesten en klooten!


    Tears are crashing out of my eyes

    JE MOET DE HATERS GEEN AANDACHT GEVEN... WANT ZE WILLEN FANS UIT DE TENT LOKKEN ZE VINDEN HET LEUK ALS ZE FANS HYSTERIES ZIET DOEN... EN TROUWENS het gaat tog om Bill en niet om ons= En ik denk egt niet dat ze Bill pijn doen met zo´n anti bill dag hoor hij weet er niet eens van... DUS FANS CHILL EN RELAX EEN BEETJE!!

    die dag is afgebalzen xD

    kijk maar:

    http://fack-th.hyves.nl/forum/2040707/anlH/Meeting_Utrecht_donderdag_10_Juli_komen_komen_komen/?threadsortmethod=0


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    eigenlijk we moeten eigenlijk met thfans er naar toe wel veel wat ze krijgen ons niet klein

    we moeten eigenlijk met veel thfans er naar toe wel veel wat ze krijgen ons niet klein

    Wtf.!
    Tmf!! moet Gwn Stoppen EGT!
    Ik ga het egt in me msn naam zette!
    Ze kunnen allemaal opfucken met TMF!
    Ik haat ze zoooo erg!!! :@:@:@
    Gvd.!
    Heb gwn zin om naar die Tmf Studio te gaan en de boel daar kort en klein slaan en dan Die studio in brand!!!

    Zo zetten jullie dus gewoon ALLE TH fans voor lul he -.-" Geef ze die aandacht niet. Die verdienen ze gewoon niet.


    Bored.

    Mensen waar maken jullie je druk om.. Nu zijn we net zo triest bezig als de haters.. Geff ze gewoon geen aandacht houden ze vanzelf op.

    x


    One of the Duo Of Evilness

    Ik vind het nog beter om naar de tmf studio te gaan, en daar alles op stelten zetten.. of daar buiten te schreeuwen xD


    dat vind ik een heel goed idee.. misschien krijgen we dan het respect dat we verdienen.. en TH ook..
    :] yeahhhh..
    en nog wat HAAT AAN TMF -_-'

    ZET GEWOON DIE TMF STUDIO OP STELTE HOU DAAR EEN ACTIE>>>!!!!! GEWOON DOEN>>>>>>>> DUIT PIKKEN WE NIET MISS effe die die ANTI mensen zijn wel op gepakt me 10 uur taakt straf...!!!(yeah)


    Some angels have no wings.

    We gaan TMF boycotten X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind het nog beter om naar de tmf studio te gaan, en daar alles op stelten zetten.. of daar buiten te schreeuwen xD

    Idd, ik wil dat gezicht van Damien zien als hij ziet hoeveel fans vinden dat ze on smoeten accepteren :D


    Sweet dreams will come true.