• Heey hallo allemaal, titel zegt het al.

    Ik ben op zoek naar een paar meisjes die naast me in de rij stonden. Het was mega gezellig maar ik ben vergeten hun msn te vragen. Ze zeiden dat ze ook Quizlet hadden.. Ik verloor ze al snel uit het oog toen de eerste poort open ging. Even voor de duidelijkheid; Ik was diegenen die de hele tijd idioot liep te zingen, we hebben nog wat over Tokio Hotel gepraat.. Ook over Quizlet.. Ook hebben we nog van die spaar stickers van Tokio Hotel op ons gezicht lopen plakken xD.. Dus voro diegene die dit bekend in de oren klinkt.. Please stuur me even een pbtje of mailtje ofzo.. Zou graag weer contact willen hebben via Quizlet.

    x. Kirsten

    Ps we ontmoette elkaar ongeveer tussen 9/10 uur.


    Wie du mir, so ich dir.

    sorry ik niet, maar weet je ook de naam niet van ze? misschien dat je dan kan zoeken naar die naam :P
    Zie het zo.. mijn hoofd is als een vergiet.. aan het einde van de dag was ik de naam van die meisjes alweer vergeten :S >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Hoe zien ze eruit

    Hoe zien ze eruit
    Een heel tenger meisje met kort bruin/zwart haar en een meisje met lang zwart haar.

    Maarja dat zegt de meeste van jullie nog niks xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk dat ik je wel heb gezien, maar ik stond er niet bij... als je mij hebt gezien... ik was in het Rood/Wart, haar getoupeerd en ik weet niet of je dat had gezien, ik had Plateua zolen aan =D=D

    maar veer succes verder:P

    Ik denk dat ik je wel heb gezien, maar ik stond er niet bij... als je mij hebt gezien... ik was in het Rood/Wart, haar getoupeerd en ik weet niet of je dat had gezien, ik had Plateua zolen aan =D=D

    maar veer succes verder:P
    Whaha ja zo iemand heb ik wel voorbij zien wandelen xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb je in ieder geval wel gezien xD maar jij mij niet stom visje! xD


    Lalalalalalalala.

    Ik had trouwens een grijs shirtje aan met zwart/rode opdruk en een skinnyjeans en ik had om mijn shirtje zo'n witte riem met van die dingen erop(duidelijk xD) en ik had zwart/wit geblokte ballerina's aan&btw ik had stijl bruin haar xD


    Lalalalalalalala.

    Nee ik was het niet xD
    Ik heb in de rij wel met meiden staan praten.
    En mijn vriendin heeft halflang zwart/bruin haar.
    Maar ik heb blond dus ik kan het niet zijn.
    Sorry.
    Nog veel succes met zoeken he?

    xxMara(K)

    Nee ik was het niet xD
    Ik heb in de rij wel met meiden staan praten.
    En mijn vriendin heeft halflang zwart/bruin haar.
    Maar ik heb blond dus ik kan het niet zijn.
    Sorry.
    Nog veel succes met zoeken he?

    xxMara(K)
    Dankuuu maar dat zal wel niet meer goed komen >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    GEEF DE MOED NIET OP^^


    it's cool to know nothing.

    GEEF DE MOED NIET OP^^
    Whaha ik probeer.. maar die stomme troela's hebben nog niet reageerd xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ga iedereen op quizlet stalken met de zelfde vraag.
    maar dan wel lekker irritant via het gastenboek.
    en vraag dat gelijk of ze je quizlets willen maken, en je willen nomineren in alle categorie's! beloof wel dat je ze dan terug zal nomineren.

    haha sorry. op het doosje van de HappyMeal staat dat het chinees gezegde is: (niet letterlijk, heb hm niet hier:P) Als je gelooft in wat je wil, dan zul je het ook krijgen.

    duuuuuuuuuuuuuuuuus.

    *marloes op dr zinvolst. (:


    it's cool to know nothing.

    ga iedereen op quizlet stalken met de zelfde vraag.
    maar dan wel lekker irritant via het gastenboek.
    en vraag dat gelijk of ze je quizlets willen maken, en je willen nomineren in alle categorie's! beloof wel dat je ze dan terug zal nomineren.

    haha sorry. op het doosje van de HappyMeal staat dat het chinees gezegde is: (niet letterlijk, heb hm niet hier:P) Als je gelooft in wat je wil, dan zul je het ook krijgen.

    duuuuuuuuuuuuuuuuus.

    *marloes op dr zinvolst. (:
    Whaha hoe zinvol.. Nee ik haat Stalkerige berichtjes Dus no thanx.. nou als ze me willen zien, horen, lezen..whatever.. dan gebeurd dat wel.. DusXD.. Maar dankje voor het inspreken van de moed xD


    Wie du mir, so ich dir.

    dat bovenste was ook sarcastisch bedoelt (:


    it's cool to know nothing.

    dat bovenste was ook sarcastisch bedoelt (:
    Hahah weet ik ook wel xD.


    Wie du mir, so ich dir.