• Kan aan mij liggen.. Maar ik vind het taalgebruik op quizlet met de week dalen.. fucking dit.. Fucking dat. Kanker, hoer, slet..etc

    Ik vraag me af of de meeste van jullie dit doen omdat jullie het 'stoer' vinden..

    Ik weet het ik loop te saniken als een bejaard wijf.. maar het stoort me nogal.. Zo'n taal gebruik is toch niet nodig? En gelijk als er een meningsverschil is word er meestal ook weer meteen gescholden. Dat snap ik dus niet.. Maar het zal wel aan mij liggen.

    Wat vinden jullie? Ben ik een ouwe taart die loopt te zeiken xD Of heb ik misschien een heel klein beetje toch wel gelijk?
    [Ondertussen is het topic verandert in.. Wat iedereen vind van mensen die schelden met het woord kanker, nou ja dat kan dus ook:P]


    Wie du mir, so ich dir.

    ma gelijk fucking nzoo is opzich ni zo erg vinnek mr te is te,, en tegenwoordig ist overal zoo gelijk da al gezegd is
    mr als ze over kanker of autist fzoo beginnen dan moetek mij tog ook wel inhouden en begint mijn bloed te koken
    mrja tegewoordig ist allemaal vnda eh
    da noeme ze de jeugd van tegewoordig
    Whaah ja dat is wel zo.. O god nu klink ik nog bejaarder xD.. Maar ja veel kun je er waarschijnlijk toch niet tegen doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    en da vinde ze dan normaal kvraag mij soms egt serieus af waar de beleefdheid is gebleven


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ik wil even vragen of jullie het willen melden als er iemand kanker of iets anders gebuikt. Sommige woorden kunnen gewoon niet.

    Ik wil even vragen of jullie het willen melden als er iemand kanker of iets anders gebuikt. Sommige woorden kunnen gewoon niet.
    Ik vind het oké .. maar hoe doe je zoiets dan.. gewoon aan een mod doorgeven dat iemand de hele tijd vloekt/scheld in kanker trant?


    Wie du mir, so ich dir.

    jaa k seg da self ook wel omdat ik dat gwn gewend ben nu xD

    maar niet heel veel ofzo hoor :$

    Groot gelijk!
    Ik heb nog maar 1 of 2 X gescholden op een Forum Topic ovr TH - Haters :)
    Dat vond ik nodig, maar, twas ni ovrdreve ofsow!
    MJah, er zijn er idd die erg zijn!
    Bij elke zin da ze typpe:

    Die f*cking...
    Die is ZO geil!
    Ho, die hoeren!
    ...

    Enzo vn die dingen,
    Kvind da ni égt nodig, mjah :)


    007

    Die is ZO geil!

    das gewoon da nadruk leggen op geil
    das tog ni schelden fzoo?!


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    ik ben het ook egt met je eens... want wrrm is het nodig??? ik bedoel dan voral met kanker het enige wat je er mee berijkt is dat je iemand kwetst!! en dat vind ik nou niet egt stoer!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    ik ben het ook egt met je eens... want wrrm is het nodig??? ik bedoel dan voral met kanker het enige wat je er mee berijkt is dat je iemand kwetst!! en dat vind ik nou niet egt stoer!!

    Dat vind ik eerder triest.Ze realiseren zich gewoon niet wat 'kanker'is en wat het met je kan doen.Mensen die er mee schelden doen het puur om mee te lopen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Dat vind ik eerder triest.Ze realiseren zich gewoon niet wat 'kanker'is en wat het met je kan doen.Mensen die er mee schelden doen het puur om mee te lopen.
    Inderdaad. Want ik kan iedereen heel goed duidelijk maken hoe pijn het doet het iedere keer weer te zien en te horen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Inderdaad. Want ik kan iedereen heel goed duidelijk maken hoe pijn het doet het iedere keer weer te zien en te horen.

    x.
    Maar dat is niet het hoofdonderwerp het ging vooral gewoon over het gescheld.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het wel met je eens, je ziet wel veel gescheld, daar het je wel gelijk in... Ik zeg niet dat ik nooit scheld, ben ook geen heilig boontje ^^
    maar ik ben het wel met je eens:P

    Ik ben het wel met je eens, je ziet wel veel gescheld, daar het je wel gelijk in... Ik zeg niet dat ik nooit scheld, ben ook geen heilig boontje ^^
    maar ik ben het wel met je eens:P
    Dat hoor je mij ook zeker niet zeggen da tik nooit scheld.. Maar ook dat het echt overal neergeschreven word is gewoon iri xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik scheldt op zich best veel maar dan met f*cking enzoo maar echt niet met kk want ik weet zelf hoe het is oom aan familie lid eraan te verliezen en het komt ook steeds vaker voor maar effe back to the point ik vind het 'geil' op zich niet erg ik mn quizen schrijf ik ook geen scheld woorden of probeer het te verkomen maar dat van die titels na apen vind ik zielig