• Kan aan mij liggen.. Maar ik vind het taalgebruik op quizlet met de week dalen.. fucking dit.. Fucking dat. Kanker, hoer, slet..etc

    Ik vraag me af of de meeste van jullie dit doen omdat jullie het 'stoer' vinden..

    Ik weet het ik loop te saniken als een bejaard wijf.. maar het stoort me nogal.. Zo'n taal gebruik is toch niet nodig? En gelijk als er een meningsverschil is word er meestal ook weer meteen gescholden. Dat snap ik dus niet.. Maar het zal wel aan mij liggen.

    Wat vinden jullie? Ben ik een ouwe taart die loopt te zeiken xD Of heb ik misschien een heel klein beetje toch wel gelijk?
    [Ondertussen is het topic verandert in.. Wat iedereen vind van mensen die schelden met het woord kanker, nou ja dat kan dus ook:P]


    Wie du mir, so ich dir.

    uitschelden met het woord kanker is echt laaaaaaaaag,, ma echt super laaaaaaag
    ik vind het echt belachelijk en ik stoor me eraan als mensen weer zielig liggen te doen met dat woordje kanker,, komaan het is wel een kei erge ziekte :S 2 mensen van mijn familie zijn daar wel aan gestorven :S
    iedereen heeft mss wel een familielid dat daaraan is overleden,, weten die dan niet hoe erg dat kwetst enzo :S en erg als ge daarmee ga schelde,, daarmee zijn ze bij mij NI op et juiste adres,, bij de meeste wel eigelijk..
    xx,,


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    k vind je echt niet bejaard.

    met KK, of gvd schelden kan ik echt niet tegen.

    zelf doe ik ook weleens, fucking dit of dat. dat zal ik niet ontkennen..

    hopelijk wordt t hierdoor wat beter..!


    it's cool to know nothing.

    k vind je echt niet bejaard.

    met KK, of gvd schelden kan ik echt niet tegen.

    zelf doe ik ook weleens, fucking dit of dat. dat zal ik niet ontkennen..

    hopelijk wordt t hierdoor wat beter..!
    Whaha jeuhj ik ben niet bejaard xD.. Nee maar mensen weten echt niet hoe pijn of iriterend die woorden kunnen aankomen. En ik betwijfel het dat het door dit topic beter word.. Maar ik doe mijn best xD!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kan aan mij liggen.. Maar ik vind het taalgebruik op quizlet met de week dalen.. fucking dit.. Fucking dat. Kanker, hoer, slet..
    Ik vraag me af of de meeste van jullie dit doen omdat jullie het 'stoer' vinden..
    Ik weet het ik loop te saniken als een bejaard wijf.. maar het stoort me nogal.. Zo'n taal gebruik is toch niet nodig? En gelijk als er een meningsverschil is word er meestal ook weer meteen gescholden. Dat snap ik dus niet.. Maar het zal wel aan mij liggen.
    Wat vinden jullie? Ben ik een ouwe taart die loopt te zeiken xD Of heb ik misschien een heel klein beetje toch wel gelijk?

    Bij mij is het gewoon automatisme geworden. Ik bedoel er niets mee, eigenlijk. Ik doe het zonder het echt te beseffen :$ Ik scheld alleen nooit met ziektes! Hooguit met Fucking, Facking en Fok >.<


    Bored.

    Mariko is besefloos.

    Maar het is wel waar, dat je t soms zegt zonder je het zelf echt door hebt.. k heb ook zo mn standaard dingen die meteen zeg als daar enige subtiele aanleiding naar is..


    it's cool to know nothing.

    Whaha jeuhj ik ben niet bejaard xD.. Nee maar mensen weten echt niet hoe pijn of iriterend die woorden kunnen aankomen. En ik betwijfel het dat het door dit topic beter word.. Maar ik doe mijn best xD!


    k heb mn niet-scheldperiode gehad. toen probeerde ik mn vriendinnen ook te overtuigen, maar het is niet gelukt. toen kwam ik in een 'anderleefmilieu' en toen schelde ik ook ineens met gvd. dat vind ik nog wel het stomtste van mezelf, aangezien k geloof. k denk dat het ook een beetje aan je omgeving ligt. in de stad is het ook erger als in een boerengat ofzo.
    maar als je dr andere mee beledigd vind ik dat het zeker gemeld moet worden aan de mods, zoals hier al eerder stond [A].


    it's cool to know nothing.

    Mariko is besefloos.
    Maar het is wel waar, dat je t soms zegt zonder je het zelf echt door hebt.. k heb ook zo mn standaard dingen die meteen zeg als daar enige subtiele aanleiding naar is..

    Ja, ik ben besefloos =D Ik scheld ook wel met GVD, alleen niet op papier zeg maar >.< Het wil er nog wel eens uitfloepen. Lang leve Wieke! Zij heeft me laten stoppen met God te schelden. Ipv GVD is het nu: Christus op een houtvlot >.<


    Bored.

    (...)
    Ja, ik ben besefloos =D Ik scheld ook wel met GVD, alleen niet op papier zeg maar >.< Het wil er nog wel eens uitfloepen. Lang leve Wieke! Zij heeft me laten stoppen met God te schelden. Ipv GVD is het nu: Christus op een houtvlot >.<
    Whahaa xD.. Nou dat kan ook.. maar het ging me er in eerste instantie om dat mensen het niet door hebben.. En hoe iritant dat wel niet kon zijn.. en uiteindelijk kwamen we inderdaad nog alleen op het woord kanker uit.. Mensen kunnen wel zeggen van joh.. doe niet moeilijk.. het is maar een woord.. Maar toch dat kan ik gewoon niet.. IK denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik dit zeg; Maar het woord tekent mensen voor het leven, iets wat nooit meer weg zal gaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik gebruik nie egt veel van die woorden om eerlijk te zijn, tenminste nie vaak hier op quizlet. kanker vind k sowieso geen woord om mee te spotten.

    xx.

    Ja, ik ben besefloos =D Ik scheld ook wel met GVD, alleen niet op papier zeg maar >.< Het wil er nog wel eens uitfloepen. Lang leve Wieke! Zij heeft me laten stoppen met God te schelden. Ipv GVD is het nu: Christus op een houtvlot >.<


    lisa zegt, bij bijv. 'jezus' ofzo; 'ja' >.<'
    mn oppaskinderen voelen zich al stout bij; 'poep'
    &k, probeer bewuster te zijn xD


    it's cool to know nothing.

    (...) Ik vind het oké .. maar hoe doe je zoiets dan.. gewoon aan een mod doorgeven dat iemand de hele tijd vloekt/scheld in kanker trant?

    Japs, je geeft gewoon in een pb'tje aan in welk topic er zoveel wordt gescholden, en dan zullen wij eraan doen.

    Ik vind dat mensen ook niet met kanker enzo moeten schelden. Ik vind dat echt niets:S


    bla bla bla

    Jah ik zeg wel fuck en facking enzo... maar ik heb nog nooit maar dan echt nog nooit met kanker gescholden... Nee dat is gelogen ik zeg het alleen per ongeluk als ik bijv. me heel hard stoot maar dan zeg ik daarna ook meteen soory voor mijn taalgebruik... En idd volgens mij proberen er heel veel stoer te doen... ><

    Oeps, ik heb een beetje onerkende gilles de la tourette. Ik scheld echt super veel. Maar ik ben er wat aan het doen. Ik ga mn leven verbeteren en minder schelden:D


    You'd took my breath but I'll survive.

    Oh en btw, ik stoor me er tot nu toe nog niet aan. Eerder aan van die halve woorden en hoofdletters midden in de zin. Ik weet dat het een dialect is enzo, maar toch soms weet ik echt niet wat er staat.


    You'd took my breath but I'll survive.