• I don`t care what people say or think...I`m going my own way and will always do


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En nu ben ik door. (H)


    A. ikmisje.

    Haat aan examen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Stom examen van chemie. Pff.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ahhahaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Ik had ongeveer niets geleerd voor mijn examen Engels, ik helemaal stressen vanochtend.
    Was het té gemakkelijk. :')

    Ik moet mijn examen Engels nog maken.
    Morgen heb ik deel twee van Wiskunde. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fysica zal wel gemakkelijk zijn denk ik. Die maakt die toch altijd veel te gemakkelijk. De TTPs waren toch allemaal boven de 25 op 30.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Beeeuh, morgen Frans.
    Wat haat ik dat vak én de lerares. =='

    Ik haat dat ook. Ik heb mijn mondeling helemaal verpest. En ik kan Frans helemaal niet. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil dat het 15.17 uur is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whaha, met mijn mondeling Frans wist ik één woordje niet meer, zei ik het in het Engels en toen gaf ze me een onvoldoende. :')

    Prodigy schreef:
    Whaha, met mijn mondeling Frans wist ik één woordje niet meer, zei ik het in het Engels en toen gaf ze me een onvoldoende. :')

    Dat is echt wel dom van haar x'D
    En slim van jou x]

    (typing)


    -

    tralalalalala


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    echt omg :\
    ik moest gewoon van vriendin van mij horen (die het weer van haar vriend had en die zit bij jeroen in de klas) dat jeroen ziek is.
    die sukkel vertelt het mij zelf niet even ofso, niet dat hij even online komt en tegen mij zegt.
    ik word echt zat van hem zo .. :X


    -