• I don`t care what people say or think...I`m going my own way and will always do


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Halootjes ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, hoor. Met jou?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik moet minstens tot half elf op mijn mama wachten omdat ik haar nodig heb.. en ik ben moe en wil slapen.. dus nu ben ik een heel klein beetje chaggie ><

    Gaat wel. (nerd)


    A. ikmisje.

    so give me the reason.. (nerd)

    Mier, dat is neit leuk. Waarom moet je op haar wachten? Ga anders op de zetel liggen en rust wat. En probeer ene beetje te slapen en als ze dan binnekomt word je misschien terug wakker.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AimeeForever schreef:
    Mier, dat is neit leuk. Waarom moet je op haar wachten? Ga anders op de zetel liggen en rust wat. En probeer ene beetje te slapen en als ze dan binnekomt word je misschien terug wakker.


    oke,.. misschien klinkt het dom enzoo.. but het kan me eigenlijk niet schelen.. kijk :Y)
    morgen heb ik dus een uitvoering zeg maar van dans.. en dat pakje wat ik aan moet, meot gewassen worden.. dus ik dacht dat ga ik zelf wel even doen.. nou... dat was geeen groot succes.. dus nu moet mijn mama mij even helpen.. en als ik een briefje ofzo neerleg ziet ze die toch niet... maar anyways.. ik ga gewoon wakker blijven.... denk ik...--'
    *zucht*

    ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk :D

    lalala het is al zogenaamd half 11 geweest x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ParodyOnLife schreef:
    ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk :D

    ik ben vandaag zo moe, zo moe, zo moe :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ben vandaag zo moe, zo moe, zo moe :Y)

    jaa, dat eigenlijk ookwel :'d

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    jaa, dat eigenlijk ookwel :'d

    haha :'D

    Whipple schreef:
    (...)

    oke,.. misschien klinkt het dom enzoo.. but het kan me eigenlijk niet schelen.. kijk :Y)
    morgen heb ik dus een uitvoering zeg maar van dans.. en dat pakje wat ik aan moet, meot gewassen worden.. dus ik dacht dat ga ik zelf wel even doen.. nou... dat was geeen groot succes.. dus nu moet mijn mama mij even helpen.. en als ik een briefje ofzo neerleg ziet ze die toch niet... maar anyways.. ik ga gewoon wakker blijven.... denk ik...--'
    *zucht*


    Dan kan je nog lang op Q blijven. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    titi. ik ben 2 dagen niet op Q. geweest. :X


    A. ikmisje.

    Ik ook niet. Quizlet werkte niet meer. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker