• Ja hoe je het ook mag schrijven, maar oke mijn haar is dus soms ongelofelijk staties. Als het opgedroogt is en ik haal er een borstel doorheen staat het helemaal overeind, en ik vroeg me af, weet iemand wat ik daaraan kan doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had eerst een champoo genomen voor stijl haar van john frieda [is wel beetje duur], die werkte heel goed. Alleen na een paar keer een shampoo gebruiken werkt ie bij mij niet meer, dus die deed het ook maar een maand. Maar misschien is dat bij jou anders.
    En t helpt ook om je haar niet te fohnen, krullen en stijleren.
    En als je je haar droogt met een handdoek moet je het niet doogwrijven, maar deppen. En het niet te vaak verven.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Prodigy schreef:
    Dat heb ik altijd als ik mijn haar stijl. :Y)

    Cristine schreef:
    Gebruik je conditioner?

    Dat moet je juist niét gebruiken


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Weetje wat cuwl is (nerd)
    Als je met een kammetje door je haar gaat en dat dan naast een straaltje water houdt. Dan gaat die straal zo veranderen (nerd).
    @Ontopic, ik zou het niet weten (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Niet te veel borstelen en haarlak helpt er ook tegen en ik heb gehoord dat Garnier fructis shampoo voor moeilijk glad te maken haar ook goed ertegen helpt !

    Een plantenspuit kopen en elke keer je haar een klein beetje vochtig maken voordat je het gaat borstelen ^^
    of een andere borstel kopen, een houten


    I don't need words to feel those lips.

    Ionische fohn kopen. Die van mij was maar 12 euro, ze zijn niet zo superduur. zorg gewoon dat het erin zit. Dat zorgt ervoor dat je haar niet statisch word, en het is echt zo x_x


    Your make-up is terrible

    jah dan moet je het een beetje nat maken :p
    dat helpt meestal wel !

    Na het stijlen heb ik dat altijd 8). Wat Prodigy ook al zei.


    -

    mijn haar is hip, het trotseert de zwaartekracht. serieus ik heb krullen en die willen nogal eens omhoog springen en dan krijg ik ze niet omlaag


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik weet niet wat je er ana kan doen

    Spuit wat haarlak op je kam of in je borstel. Ga dan door je haar heen, weg statisch haar. Je moet dat spuiten in je borstel of spuiten op je kam wel een aantal keer herhalen.
    xx.


    -

    ik doe er dan altijd wax in :3


    Destroy what destroys you.